اتفاق عجیب در برزیل؛ به مردم واکسن کرونای جعلی می زنند

به گزارش تور فرانسه، پلیس برزیل در حال آنالیز ادعاهایی است که بر اساس آن بعضی از اعضای کادر درمان به مردم واکسنی زده اند که کرونا نبوده و به عبارتی آنها را فریب داده اند.

اتفاق عجیب در برزیل؛ به مردم واکسن کرونای جعلی می زنند

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین ؛ برنامه های ناهماهنگ برای ایمن سازی جمعیت برزیل مقابل ویروس کرونا باعث شده تا بر اساس ادعاهای مطرح شده در بعضی از نقاط این کشور به مردم واکسن جعلی تزریق گردد؛ در واقع واکسنی که به ظاهر کرونا است اما ماهیت آن چیز دیگری همانند ویتامین و یا تقویتی است. پلیس روز چهارشنبه در ادامه تحقیقات خود گفت در میان حدس و گمان ها این نکات وجود دارد که پرستاران یا نظریه پرداز توطئه ضد واکسن بودند یا اینکه واکسن ها را جمع می کردند تا در بازار سیاه فروخته گردد.

کارلا دومینگز ، متخصص اپیدمیولوژیست که برنامه ایمن سازی ملی برزیل را بین سالهای 2011 و 2019 هماهنگ نموده است ، گفت: این در ابتدا یک مورد بی اهمیت به نظر می رسید ، اما در چندین مکان شاهد این مسئله هستیم و این موضوع بسیار نگران کننده است.

پلیس ایالت ریودوژانیرو گفت که در صورت سوءاستفاده از واکسن ها ، افرادی که درگیر این امر هستند می توانند به اتهام اختلاس متهم شوند که این مجازات تا 12 سال زندان دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 966

به "اتفاق عجیب در برزیل؛ به مردم واکسن کرونای جعلی می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در برزیل؛ به مردم واکسن کرونای جعلی می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید