انتقاد مقام ارشد روس از ترویج روسیه هراسی در رسانه های غربی

به گزارش تور فرانسه، یک نماینده ارشد مجلس دومای روسیه با انتقاد شدید از ترویج روسیه هراسی در رسانه های غربی تأکید کرد که چنین رویکردی امنیت دنیا را تهدید می نماید.

انتقاد مقام ارشد روس از ترویج روسیه هراسی در رسانه های غربی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، النا پانینا نایب رئیس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه روز سه شنبه در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی از ترویج روسیه هراسی در رسانه های غربی به شدت انتقاد کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این مقام ارشد روس در واکنش به مقاله اخیر پایگاه خبری-تحلیل نشنال اینترست که در آن روسیه متهم به دامن زدن به تنش ها شده است، به ریانووستی گفت: در اینجا یک سؤال طبیعی پیش می آید: چرا کشتی های جنگی و هواپیماهای اعضای ناتو به ویژه آمریکا دائماً حریم آب های سرزمینی و حریم هوایی فدراسیون روسیه را نقض می نمایند؟ آیا طرف آمریکایی درک نمی کند که چنین اقدامات تنش زایی ممکن است به چه عواقبی ختم گردد؟

وی اضافه نمود: اقدامات خصمانه برنامه ریزی شده و عامدانه علیه روسیه، در کنار تشدید لفاظی های رسانه ای و رشد بی سابقه روسیه هراسی در رسانه ها و در اظهارات مقامات غربی، امنیت دنیا را به خطر می اندازد. آیا زمان آن نرسیده است که غرب رفتار صحیح تری داشته باشد؟

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 868

به "انتقاد مقام ارشد روس از ترویج روسیه هراسی در رسانه های غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مقام ارشد روس از ترویج روسیه هراسی در رسانه های غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید