توافق رهبران گروه 7 بر سر اشتراک اطلاعات و همکاری در جرایم سایبری

به گزارش تور فرانسه، رئیس کمیسیون اروپا امروز یکشنبه گفت، رهبران کشورهای گروه هفت برای افزایش همکاری خودشان و اشتراک اطلاعات در مسائل جرایم سایبری توافق کرده اند.

توافق رهبران گروه 7 بر سر اشتراک اطلاعات و همکاری در جرایم سایبری

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در پیامی توییتری نوشت: ما به یک واکنش مشترک قوی برای جرایم سایبری، به ویژه باج افزارها نیاز داریم. ما توافق کردیم که اشتراک اطلاعات را افزایش دهیم و در تحقیقات پلیس و اقدامات دیپلماتیک نزدیک تر هماهنگ شویم.

رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که اروپا هر روز در حال مبارزه با اطلاعات غلط است و تلاشها برای مقابله با مداخله خارجی دوچندان خواهد شد.

قرار است مساله امنیت سایبری جزو موضوعات مهم مورد بحث میان رهبران جهان در نشست دوشنبه ناتو باشد که در بروکسل برگزار میشود. طی هفته های اخیر موج حملات باج افزارها جهان را فرا گرفته است. از همه مهمتر، خط لوله کلونیال در ایالات متحده پس از حمله در ماه مه به مدت پنج روز تعطیل شد.

نشست گروه هفت که از جمعه در انگلیس آغاز شد، عصر امروز یکشنبه به پایان میرسد. سران دولتها ساعت 13 به وقت گرینویچ یک اعلامیه مشترک منتشر میکنند و انتظار میرود بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در همان زمان یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1191

به "توافق رهبران گروه 7 بر سر اشتراک اطلاعات و همکاری در جرایم سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق رهبران گروه 7 بر سر اشتراک اطلاعات و همکاری در جرایم سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید