خبرنگاران حدود 1.5 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در مراکز بهزیستی آذربایجان غربی توزیع شد

به گزارش تور فرانسه، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال اقلام بهداشتی در مراکز این نهاد در سراسر استان توزیع شده است.

خبرنگاران حدود 1.5 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در مراکز بهزیستی آذربایجان غربی توزیع شد

سعید فریور روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از این میزان 580 میلیون ریال برای تامین اقلام بهداشتی بچه ها کار و خیابانی، 320 میلیون ریال برای تجهیز مراکز اورژانس اجتماعی، 207 میلیون ریال برای تامین اقلام بهداشتی در شیرخوارگاه ها، 182 میلیون ریال برای تامین اقلام مراکز پیشگیری و 180 میلیون ریال نیز برای کارکنان اداره کل هزینه شده است.

وی از اختصاص 900 میلیون ریال از سوی سازمان بهزیستی به آذربایجان غربی در این خصوص اطلاع داد و اضافه نمود: علاوه بر آن، خیّران استانی نیز در راستای یاری به جامعه هدف، یاری های قابل توجهی را به این اداره کل داشته اند که در حال هزینه کرد آنها هستیم.

وی بیان نمود: طی یک ماه گذشته 10 میلیارد ریال از سوی استانداری آذربایجان غربی برای یاری به زلزله زدگان قطور اختصاص یافته و حدود 16 میلیارد ریال نیز از سوی خیّران برای پیشگیری از کرونا و یاری به زلزله زدگان در اختیار بهزیستی استان قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر 48 مرکز شبانه روزی حوزه توانبخشی و اجتماعی در استان فعال بوده و یک هزار و 793 مددجو در آنها حضور دارند.

به گزارش خبرنگاران، اداره کل بهزیستی به دلیل مدیریت مراکزی که در آنها سالمندان، افراد آسیب دیده اجتماعی و بچه ها بی سرپرست و بدسرپرست نگهداری می شوند، از جمله نهادهای درگیر با بیماری کرونا بوده ولی با پیشگیری های لازم، تا به امروز مورد خاصی در این مراکز مشاهده نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 388

به "خبرنگاران حدود 1.5 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در مراکز بهزیستی آذربایجان غربی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 1.5 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در مراکز بهزیستی آذربایجان غربی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید