شرکت بیش از 3600 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع شیر

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از شرکت بیش از 3600 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع شیر استان اطلاع داد.

شرکت بیش از 3600 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع شیر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دکتر سید علی نادر دهقانی در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع شیر استان امروز با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی و همکاران جهاد دانشگاهی در استان برگزار گردید.

وی اظهار کرد: در این آزمون مجموعاً 3630 نفر شرکت نموده بودند که لرستان به لحاظ متقاضیان دومین استان کشور محسوب می گردد.

دکتر دهقانی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و استان در بحث کرونا، کوشش شد آزمون به صورت غیرمتمرکز برگزار گردد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: این آزمون استخدامی مجموعاً در پنج شهرستان خرم آباد، بروجرد، سلسله، پل دختر و کوهدشت در 14 حوزه امتحانی برگزار گردید.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه از همه دستگاه های اجرایی که به صورت جهادگرانه و صادقانه با جهاد دانشگاهی همکاری کردند تا این آزمون به نحو شایسته ای در استان برگزار گردد قدردانی می کنم، اظهار داشت: استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نهادهای امنیتی و انتظامی، فرمانداران، شرکت های برق و آبفا، شهرداری ها و اورژانس در برگزاری آزمون استخدامی همکاری گسترده ای با جهاد دانشگاهی داشتند که جای تقدیر دارد.

دکتر دهقانی با تقدیر از کوشش همکاران جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون، گفت: بر اساس بازدیدهایی که از محل های آزمون توسط دستگاه های اجرایی ازجمله آموزش و پرورش و ثبت اسناد و صنایع شیر انجام شد فرآیند آزمون خوب ارزیابی شد و خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه با فراهم شدن بسترهای لازم و کوشش های گسترده این آزمون استخدامی باکیفیت عالی برگزار گردید تا حق کسی ضایع نگردد، افزود: از استاندار لرستان، معاونین استاندار و به خصوص معاون سیاسی امنیتی که علیرغم شرایط استان در بحث کرونا بسیار همکاری کردند تا آزمون به نحو مطلوب برگزار گردد تشکر و قدردانی می کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آزمون با مجوز ملی در تمام کشور برگزار گردید، یادآور شد: با توجه به حمایت و پشتیبانی های صورت گرفته از جهاد دانشگاهی ما هم کوشش کردیم پاسخ این اعتماد را بدهیم.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: نتایج این آزمون استخدامی به وسیله سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 623

به "شرکت بیش از 3600 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع شیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت بیش از 3600 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع شیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید