عباسپور اطلاع داد: برگزاری 5 نشست انجمن اولیا و مربیان در سال گذشته با حضور وزیر آموزش وپرورش

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان از برگزاری 5 نشست حوزه انجمن اولیا و مربیان با حضور وزیر آموزش وپرورش در طول یک سال گذشته اطلاع داد که در 4 جلسه نمایندگان اولیا به ایراد نظرات خود پرداخته اند و این موضوع نشان از توجه ویژه آموزش وپرورش به انجمن های اولیا و مربیان دارد.

عباسپور اطلاع داد: برگزاری 5 نشست انجمن اولیا و مربیان در سال گذشته با حضور وزیر آموزش وپرورش

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، نورعلی عباسپور در نشست وزیر آموزش وپرورش با جمعی از اعضای انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور که به مناسبت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان و به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان شهید رجایی برگزار گردید، با گرامیداشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان اظهار کرد: سال جاری هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار مدرسه کانون تربیتی محلو روزشمار متناسب با شرایط کنونی کشور و توجه به شیوع کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس از روز پنج شنبه گذشته، 24 مهر در مدارس، مناطق و استان های کشور، با اجرای برنامه های متنوع شروع شده و تا 30 مهر ادامه پیدا نموده است.

عباسپور با اشاره به تقدیر از مدارس فعال در حوزه پیوند اولیا و مربیان گفت: در هفته ای که گذشت 17 هزار و 767 انجمن اولیا و مربیان مدارس که پیروز به کسب رتبه های اول تا سوم در فعالیت های این حوزه در طی یک سال گذشته شده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان گفت: شاخص های ارزیابی از انجمن های مدارس در 10 محور با 300 امتیاز تنظیم شده که به مدارس سراسر کشور ابلاغ و در اختیار مدیران مدارس قرارگرفته شده است.

وی اضافه نمود: همچنین در طی سال گذشته در استان های کشور جلسات متمرکز با حضور مدیرکل، اعضای شورای انجمن، رؤسای مناطق و مدیران مدارس به وسیله ویدئو کنفرانس و شبکه دانش آموزی شاد برگزار گردید که در این جلسات ضمن تقدیر از انجمن های فعال، نمایندگان انجمن ها به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان گفت: در سال تحصیلی 99-98 تعداد 634 هزار و 974 نفر عضو شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس بودند که از این تعداد 28 هزار و 531نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر هستند.

شایان ذکر است؛ از هفته پیوند سال گذشته تا هفته پیوند سال جاری 5 نشست حوزه انجمن اولیا و مربیان با حضور وزیر آموزش وپرورش تشکیل شد که در 4 جلسه نمایندگان اولیا صحبت کردند و دریک جلسه مدیران کل رؤسای ادارات انجمن اولیا و مربیان دیدگاه های خود را بیان نمودند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 785

به "عباسپور اطلاع داد: برگزاری 5 نشست انجمن اولیا و مربیان در سال گذشته با حضور وزیر آموزش وپرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسپور اطلاع داد: برگزاری 5 نشست انجمن اولیا و مربیان در سال گذشته با حضور وزیر آموزش وپرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید