وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران: خلیج فارس مدت هاست شاهد جنایات آمریکا در منطقه است

به گزارش تور فرانسه، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 32 سال پیش، آمریکا عمدا هواپیمای مسافربری ایرانی را ساقط کرد و 290 نفر کشته شدند، ولی تا به امروز نه عذرخواهی نموده و نه شرمسار شده، عنوان نمود: خلیج فارس مدت هاست شاهد جنایات آمریکا در منطقه است.

وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران: خلیج فارس مدت هاست شاهد جنایات آمریکا در منطقه است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات گرفتن اقامت آمریکا از طریق تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در سالروز ساقط کردن عمدی هواپیمای مسافربری کشورمان از سوی آمریکا در توئیتی بیان کرد: حقوق بشر آمریکایی چیست؟ پاسخ: تعهد بی نظیر به کشتن انسان ها!

وزارت خارجه اعلام نمود: خلیج فارس مدت هاست شاهد جنایات آمریکا در منطقه است.

در این توئیت آمده است: 32 سال پیش، آمریکا عمدا هواپیمای مسافربری ایرانی را ساقط کرد. 290 نفر کشته شدند. تا به امروز آمریکا نه عذرخواهی نموده نه شرمسار شده است.

به گزارش فارس، 12 تیرماه 1367، ناو آمریکایی وینسنس با شلیک موشک به یک فروند هواپیمای مسافربری ایران به شماره پرواز 655 که از بندرعباس راهی دبی بود همه 290 سرنشین آن شامل 156 مرد، 53 زن، 57 کودک 2 تا 12 ساله و هشت کودک زیر دو سال و 42 نفر با ملیت های یوگسلاو، پاکستانی، هندی، عرب و 16 خدمه پروازی را به شهادت رساند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 612

به "وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران: خلیج فارس مدت هاست شاهد جنایات آمریکا در منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران: خلیج فارس مدت هاست شاهد جنایات آمریکا در منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید