وعده عظیم باشگاه پرسپولیس به هوادارانش؛ منتظر خبرهای خوب باشید

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس در سایت رسمی خود درباره آخرین فرایند پفراینده شکایت ماریو بودیمیر از این تیم شرح داد.

وعده عظیم باشگاه پرسپولیس به هوادارانش؛ منتظر خبرهای خوب باشید

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پرونده ماریو بودیمیر که یکی از طلبکاران خارجی به حساب می آید، شرایط خاصی را سپری می نماید. برای حل این پرونده باید ماه ها قبل چاره اندیشی می شد اما حالا گریبانگیر تیم جدید مدیریتی شده است.

با این حال، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بدون وقفه برای یافتن بهترین راه حل ممکن، فعالیت های خود را پیش می برند. در این زمینه، جعفر سمیعی به همراه سایر ارکان مدیریتی در سکوت کامل خبری، جلسات طولانی و فرسایشی را پشت سر گذاشته اند که گاها این جلسات تا ساعات بامدادی ادامه داشت.

کوشش شبانه روزی مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل پرونده بودیمیر همچنان ادامه دارد.

خطراتی مثل محرومیت یا افزایش جریمه های اقتصادی، نگرانی بزرگی برای هواداران پرسپولیس در قبال شکایت این بازیکن کروات به وجود آورده و سمیعی و همکارانش در راس کادر تصمیم سازی باشگاه به صورت شبانه روزی کوشش می نمایند تا به هر شکل ممکن، مشکل حل گردد و نگرانی ها از هواداران پرسپولیس دور بماند.

طبق وعده سیدمجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، باید منتظر خبرهای خوبی در این پرونده بود. همچنین سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز امیدوار است در هفته جاری، اتفاقات خوب و امیدوارنماینده ای رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 971

به "وعده عظیم باشگاه پرسپولیس به هوادارانش؛ منتظر خبرهای خوب باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده عظیم باشگاه پرسپولیس به هوادارانش؛ منتظر خبرهای خوب باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید