پیش بینی ابتلای 96 میلیون آمریکایی به کرونا

به گزارش تور فرانسه، افشای یک سند بیمارستانی در آمریکا نشان می دهد، مقامات بهداشتی این کشور در حال آماده سازی خود برای مواجهه با میلیون ها مبتلا به کرونا هستند.

پیش بینی ابتلای 96 میلیون آمریکایی به کرونا

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، بر اساس یک سند بیمارستانی که از انجمن بیمارستان های امریکا به رسانه ها درز کرده و مربوط به ماه فوریه است، بیمارستان های این کشور در حال آماده کردن خود برای مقابله با تهدید فزاینده ویروس کرونا در آمریکا هستند.

در این میان در این سند که مربوط به ماه فوریه است در مورد توانایی نظام بهداشت و درمان آمریکا برای مقابله با این ویروس سهمگین اظهار نگرانی شده است.

در سند یادشده تصریح شده که ممکن است تا 96 میلیون آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شوند که از این میان 4.8 میلیون نفر به علت شرایط وخیم باید در بیمارستان ها بستری شوند و از این تعداد 480 هزار نفر نیز فوت خواهند کرد.

انجمن بیمارستان های آمریکا در ماه فوریه وبیناری را برگزار کرده که در آن نمایندگان بیمارستان ها و نظام درمانی این کشور حضور داشته اند و بر اساس یکی از ارائه های این وبینار با عنوان آنچه که رهبران نظام مراقبت درمانی باید بدانند: آمادگی برای ویروس کرونا از 4.8 میلیون نفری که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری می شوند، 1.9 میلیون نفر باید در آی سی یو بستری شوند.

پیش از این مارک لیپستیک متخصص امراض مسری دانشگاه هاروارد پیش بینی کرده بود 40 تا 70 درصد از مردم جهان تا سال آینده به ویروس کرونا مبتلا می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 337

به "پیش بینی ابتلای 96 میلیون آمریکایی به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ابتلای 96 میلیون آمریکایی به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید