AFC: تعویق بازی الوحده با استقلال غیرممکن است

به گزارش تور فرانسه، نائب رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درباره مشکل الوحده امارات و سفر نکردن این تیم به دوحه توضیحاتی ارائه کرد.

AFC: تعویق بازی الوحده با استقلال غیرممکن است

به گزارش خبرنگاران ، سفر نکردن الوحده امارات رقیب استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دوحه به یک معضل بزرگ در این گروه تبدیل شده است.

اما دیکولوف، نائب رئیس کمیته اجرایی مسابقات در نشست خبری پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا در دوحه درباره شرایط الوحده امارات، گفت: بعد از آنکه باشگاه الوحده خواستار تعویق بازی اش با استقلال شد ما یک بیانیه صادر کردیم. اما می خواهم برخی از چیزهای مهم را در این جلسه توضیح دهم. وقتی AFC تصمیم به ازسرگیری مسابقات را می گیرد تمام تیم ها باید 72 ساعت قبل از سفر تست های لازم را بدهند. همین موضوع برای داوران نیز اجرا شد. باید جواب تست ها منفی باشد و این امری طبیعی است.

وی افزود: تمام ارتباطات لازم با باشگاه ها برای انجام تست ها برقرار شد اما باشگاه الوحده اعلام کرد تعداد زیادی از بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا شده است. تمام آمادگی ها با همکاری دولت قطر و کمیته برگزاری مسابقات انجام شد و بیشتر باشگاه ها در آن زمان به دوحه رسیده بودند. به همین خاطر AFC به آنها(الوحده) اعلام کرد امکان تعویق بازی وجود ندارد. به همین خاطر این موضوع به کمیته مسابقات ارجاع داده شد تا تصمیم را بگیرد. بدین ترتیب اصلا هیچ بازی به تعویق نمی افتد.

استقلال قرار بود فردا(دوشنبه) در اولین بازی بعد از ایام کرونا به مصاف الوحده امارات برود ولی این بازی به دلیل سفر نکردن تیم اماراتی لغو شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 720

به "AFC: تعویق بازی الوحده با استقلال غیرممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: تعویق بازی الوحده با استقلال غیرممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید