آزاد سازی مهران طلوع سپیده فجر در سپاه اسلام بود

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران/ایلام محمد نوذری، استاندار ایلام، در پیامی به شرح زیر سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلای 1 را گرامی داشت.

آزاد سازی مهران طلوع سپیده فجر در سپاه اسلام بود

دهم تیرماه سالروز حماسه غرور آفرین آزادسازی مهران قهرمان در سال 1365 است. روزی که قلب امام امت (ره) با آزاد سازی مهران شاد شد، آغاز طلوع سپیده فجر در سپاه اسلام بود.

به یقین این رخداد تاریخی سند افتخار ایران اسلامی در دفاع از آب و خاک این مرزو بوم پرگهر در دوران دفاع مقدس است.

و مهران قدمگاه شهیدان، سرزمین آلاله های به خون آغشته، دیار ایثار و مقاومت و تربت پاک شهیدان ایران اسلامی، امروز به دروازه کربلا ملقب گشته است.

آری دیروز مهران در عملیات کربلای یک آزاد شد و امروز به دروازه کربلا ملقب شده است گویی حریم کوی عشق از این دیار آغاز می شود که اینچنین جاذبه ای بس نیرومند در دل عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام ایجاد کرده تا مرز شماره یک زوار کشور برای ورد به عتبات عالیات باشد.

پرواضح است امروز می توان در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی افق روشن پیش روی مهران را به نظاره نشست تا انشاالله به زودی شاهد رشد و پویایی این سرزمین مقدس باشیم.

اگر چه مهران عزیز برای سالها زیر غرش توپ و تانک و هواپیما های دشمن بمباران شد اما امروز نغمه توسعه و بالندگی در سر دارد و به راستی که اینبار جبهه ای دیگر در خط مقدم عمران و آبادانی استان و کشور شکل داده است.

اینجانب در پایان سالروز آزادسازی مهران عزیز را به مردم غیور و شهیدپرور استان ایلام و همه هم وطنان در اقصی نقاط کشور، خانواده معظم شهداء و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض کرده و سلامتی و موفقیت همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1273

به "آزاد سازی مهران طلوع سپیده فجر در سپاه اسلام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاد سازی مهران طلوع سپیده فجر در سپاه اسلام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید