آشنایی با شهربازی پارک چمران کرج

به گزارش تور فرانسه، شهر بازی چمران کرج یکی از بهترین شهر بازی های استان البرز می باشد. این شهر بازی با مساحت عظیم خود توانسته است به یکی از برترین ها تبدیل گردد.

آشنایی با شهربازی پارک چمران کرج

معرفی شهربازی پارک چمران کرج به همراه آدرس

شهربازی پارک چمران یکی از بزرگترین مراکز تفریحی استان البرز به شمار می ره که وسایل بازی متنوعی برای بزرگسالان و بچه ها داره و برای ساعتی گردش و هیجان می تونید به آن مراجعه کنید.

وجود شهربازی در پارک چمران، فضای پرنشاطی را در این تفرجگاه ایجاد نموده است. این شهربازی با دستگاه های متنوع و استانداردی که برای همه سنین ایجاد شده، در سال 1390 به عنوان شهربازی نمونه کشور برگزیده شد.

شهربازی پارک در ساعات شب به شلوغ ترین قسمت آن تبدیل می گردد. وجود این شهربازی باعث شده همواره صدا و همهمه زیادی در این بخش از پارک وجود داشته باشد.

شهربازی پارک چمران : از محبوب ترین وسیله های این مکان مفرح، می توان به چرخ وفلک 50 متری، ماشین برقی، بوسترز 30 متری، جایگاه پرنده و ترن هوایی به ارتفاع 12 متر اشاره نمود. شهربازی هر روز از پنج بعد از ظهر تا پاسی از شب از بازدیدکنندگان استقبال می نماید.

آدرس شهربازی پارک چمران کرج

آدرس شهربازی پارک چمران کرج : کرج - بعد از میدان امام حسین (ساسانی) بلوار چمران ، شاه عباسی - پارک چمران کرج - شهر بازی چمران

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 708

به "آشنایی با شهربازی پارک چمران کرج" امتیاز دهید

4 کاربر به "آشنایی با شهربازی پارک چمران کرج" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهربازی پارک چمران کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید