اسکوچیچ: هنگ کنگی ها ضد فوتبال بازی می کردند

به گزارش تور فرانسه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از رجحان تیمش مقابل هنگ کنگ ابراز رضایت کرد.

اسکوچیچ: هنگ کنگی ها ضد فوتبال بازی می کردند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از فزونی 3 بر یک ایران مقابل هنگ کنگ گفت: از نتیجه بازی برای آغاز این تورنمنت خیلی راضی هستم. می دانید شرایط آب و هوایی اینجا خیلی سخت بود، اما از پس این موضوع برآمدیم.

وی ادامه داد: با تیمی مسابقه دادیم که بیشتر بازی را در یک سوم دفاعی اش پشت سر گذاشت و این روش بازی کردن کار را برای ما سخت نموده بود، چون در بیشتر زمان بازی، ضدفوتبال بازی می کردند. بازی را با نتیجه خوبی تمام کردیم و به چند نفر از نفرات کلیدی هم استراحت دادیم که تمام فشار مسابقه روی آنها نباشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم، گلی بود که دریافت کردیم. نباید گل هایی مشابه این را دریافت کنیم و باید در طول 90 دقیقه روی کارمان تمرکز کنیم.

اسکوچیچ درباره شرایط تیم هنگ کنگ، گفت: از آنجایی که تیم هنگ کنگ خیلی وقت بود که بازی ننموده بود، اطلاعات کمی از آنها داشتیم. با این حال، فزونی را در طول مسابقه حفظ کردیم و شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم. اگر کسی بازی را می دیدید، متوجه می شد که چه تیمی دست بالاتری را دارد.

وی در خصوص اینکه تیم ایران برنده شد، آن هم در شرایطی که پیش از بازی هم به کیفیت چمن استادیوم اعتراض داشت و ملاقات نهایی باید مقابل عراق در همین استادیوم انجام گردد و آیا امیدی به ترمیم شرایط چمن دارد یا نه، گفت: زمان کافی برای بهتر شدن کیفیت چمن وجود ندارد و من انتظار داشتم شرایط مسابقه برای همه یکسان باشد. ما و عراق در این زمین بازی می کنیم، اما تیم های دیگر (بحرین) در این زمین بازی نمی نمایند. چیزهایی که باید می گفتم را قبلاً گفته ام.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: ما در هر دو نیمه فشار را روی محوطه جریمه حریف داشتیم، اما هر دو طرف زمین، کیفیت نامطلوبی داشت. کاری از دست ما بر نمی آید و باید تمرکزمان را روی کار خودمان حفظ کنیم و کار خودمان را انجام دهیم.

اسکوچیچ درباره اینکه پیش از این گفته بود فقط روی بازی با هنگ کنگ تمرکز نموده بود و آیا از تیم بحرین شناختی دارد یا نه، گفت: بله و اکنون تمام تمرکز ما فقط روی بازی با بحرین است. بازی قبلی تمام شد و تمرکز ما در این تورنمنت روی هر بازی است و بازی به بازی پیش می رویم. باید باهوش باشیم و تمرینات بازسازی و ریکاوری بازیکنان را به خوبی انجام دهیم تا این تورنمنت را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی پیش از ملاقات با هنگ کنگ بازی محبت آمیز نداشت و با این بازی به نظر می رسد شرایط هماهنگی تیم برای بازی بعدی بهتر گردد، گفت: ما نمی خواهیم بازی ها را با هم قاطی کنیم. هر بازی داستان متفاوت خودش را دارد و تمرکز ما اکنون روی بازی با بحرین است و نمی خواهیم به بازی های دیگری توجه کنیم. ما تیم خوبی داریم و به قدرت مان ایمان داریم و می دانیم چگونه باید روی کارمان تمرکز کنیم و جلو برویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1184

به "اسکوچیچ: هنگ کنگی ها ضد فوتبال بازی می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: هنگ کنگی ها ضد فوتبال بازی می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید