اپل دو پروتوتایپ آیفون 13 را به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز نموده است

به گزارش تور فرانسه، افشاگر معروف یعنی جان پراسر ادعا نموده اپل دو پروتوتایپ آیفون 13 را به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز نموده است

اپل دو پروتوتایپ آیفون 13 را به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام،هنوز چندماه از معرفی و عرضه آیفون 12 نگذشته، اما میبینیم که اخبار و شایعات حول آیفون بعدی یا 13 در حال شکل دریافت هستند. فراوری و عرضه گوشی فرآیند زمان بری است و ماه ها طول می کشد تا به مرحله نهایی برسد و این بازار رقابتی، فعالیت بی وقفه شرکت های حوزه فناوری را می طلبد. اگر شرکتی برای تحقیق و توسعه فناوری های جدید کوتاهی کند به شدت تنبیه می گردد و عقب ماندگی موجب از دست رفتن کاربران خواهد شد. اکنون اپل نیز در حال توسعه نسل بعدی آیفون است و قطعا فناوری های مختلفی را روی آن آزمایش می نماید و در نهایت هرفناوری که به پختگی رسیده باشد را در گوشی های خود قرار می دهد.

جان پراسر در آخرین ویدیوی خود تایید نموده که طبق گفته منابع، علی رغم اینکه قبلا گفته بود شخصا فکر می کنم اپل علاقه ای برای بازگشت به فناوری تاچ آیدی ندارد اما الان گزارش داده که کوپرتینویی ها در حال آنالیز دو پروتوتایپ آیفون 13 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. لازم به یادآوری است که پروتوتایپ درواقع نسخه آزمایشی از گوشی های آینده است و ممکن است شرکت ها پروتوتایپ های مختلفی را آزمایش نمایند اما هیچ کدام دلیلی بر عرضه آن ها نخواهد بود.

البته پیش از این نیز اخباری در خصوص بازگشت اپل به فناوری تاچ آیدی شنیده می شد و این شرکت پتنت های بسیاری در این زمینه به ثبت رسانده است. اکنون جان پراسر مدعی شده اپل در حال آنالیز دو نسخه پروتوتایپ آیفون 13 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. او اعلام نموده:

طبق منابع من، در حال حاضر دو نمونه اولیه با تاچ آیدی در زیر صفحه نمایش وجود دارد.

اکنون همانطور که پراسر به درستی اظهار داشت، وجود نمونه اولیه از این فناوری نشان می دهد اهالی کوپرتینو فارغ از استفاده از آن در نسل بعدی این ویژگی را فراموش ننموده و آن در نظر دارند. پراسر همچنین تاکید نموده که به دلیل همه گیری کووید-19 استفاده از فیس آیدی سخت شده و به خوبی کار نمی نماید و این می تواند دلیل استفاده از تاچ آیدی را توجیه کند و این فناوری را در نسل بعدی بگنجاند. وی همچنین می گوید اپل می تواند با بهانه همه گیری این فناوری را برگرداند، بدون اینکه به اشتباه خود اعتراف کند و به راحتی فیس آیدی را به نفع تاچ آیدی حذف می نماید. اپل چند ماه پیش آیپد ایر 4 را روانه بازارها نموده و در آن تاچ آیدی را در دکمه پاور قرار داده و راهی برای ادغام دکمه پاور با تاچ آیدی پیدا نموده است. قطعا غول کوپرتینو در حال آنالیز بازخوردها از این کار است و شاید راهی برای بازگرداندن این فناوری در سال آینده باز نموده باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 909

به "اپل دو پروتوتایپ آیفون 13 را به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل دو پروتوتایپ آیفون 13 را به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید