بازگشت تماشاگران اماراتی به استادیوم ها با رعایت 8 شرط

به گزارش تور فرانسه، تماشاگران اماراتی با رعایت 8 شرط می توانند در مسابقه فینال جام حذفی این کشور پس از 13 ماه به ورزشگاه ها بازگردند.

بازگشت تماشاگران اماراتی به استادیوم ها با رعایت 8 شرط

به گزارش خبرنگاران، بر اساس تصمیم سازمان لیگ امارات مسابقه تیم های شباب الاهلی و النصر امارات در فینال جام حذفی روز 16 ماه می (26 اردیبهشت) با حضور تماشاگران و استفاده از 30% ظرفیت ورزشگاه برگزار خواهد شد.

تماشاگران فوتبال در امارات پس از 13 ماه و البته با رعایت 8 شرط اعلام شده در قالب پروتکل های بهداشتی می توانند در ورزشگاه ها حضور پیدا نمایند. ورود تماشاگران به ورزشگاه ها پس از شیوع گسترده کرونا در ماه مارس سال 2020 ممنوع شد و حالا طرفداران دو تیم العین و شباب الاهلی می توانند در شرایط ویژه ای بلیت تماشای مسابقه فینال را خریداری نمایند. بر اساس پروتکل های اعلام شده و شروط 8 گانه تعداد تماشاگران نمی توانند بیش از 30% ظرفیت ورزشگاه باشند، افرادی که واکسن زده اند، عوارضی در پی زدن واکسن نداشته باشند امکان خرید بلیت را خواهند داشت. سایر علاقه مندان باید نتیجه تست معتبر PCR ارائه بدهند. فاصله اجتماعی در سکوها رعایت گردد، اجازه ترک جایگاه های خود را در هنگام بازی ندارند، ضروری است در طول مسابقه از ماسک استفاده نمایند و همچنین ورود افراد زیر 16 سال ممنوع است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1120

به "بازگشت تماشاگران اماراتی به استادیوم ها با رعایت 8 شرط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت تماشاگران اماراتی به استادیوم ها با رعایت 8 شرط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید