تور تایلند لحظه آخری: بازی هافبک جنجالی پرسپولیس با نام تایلند؛ مقصد تیم رقیب!

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران: یکی از خرید های پرسروصدای این فصل پرسپولیس رضا اسدی است؛ هافبکی که از باشگاه سنت پولتن اتریش خریداری شد تا جای خالی احمد نوراللهی که راهی امارات شده بود را پر کند. برخلاف هزینه هنگفتی که برای جذب اسدی شد، این بازیکن هرگز ستاره ای که پرسپولیسی ها انتظار داشتند، نشد.

تور تایلند لحظه آخری: بازی هافبک جنجالی پرسپولیس با نام تایلند؛ مقصد تیم رقیب!

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، حالا که روز های پایانی فصل از راه رسیده و شایعات بازار جابجایی داغ است، اخباری جالب و تا حدودی عجیب درباره رضا اسدی در رسانه ها مطرح می گردد. شایعه اخیر حاکی از این بود که این هافبک جنجالی با پیشنهاد 1.8 میلیون دلاری از سوی باشگاه بوریرام تایلند روبرو شده و قرار است بعد از پرسپولیس به این باشگاه برود.

به تازگی، اما یکی از روزنامه های داخلی این موضوع را تکذیب نموده و نوشته که رضا اسدی با نام تایلند در حال آماده شدن برای مذاکرات با رقبای پرسپولیس است. آنطور که روزنامه گل نوشته، رضا اسدی با وجود مطرح کردن نام تایلند در حال مذاکره با 2 باشگاه متمول سپاهان و گل گهر سیرجان است و میخواهد در انتهای فصل به یکی از این دو تیم برود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1576

به "تور تایلند لحظه آخری: بازی هافبک جنجالی پرسپولیس با نام تایلند؛ مقصد تیم رقیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: بازی هافبک جنجالی پرسپولیس با نام تایلند؛ مقصد تیم رقیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید