تکلیف مجلس به دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال

به گزارش تور فرانسه، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

تکلیف مجلس به دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آنالیز طرح دو فوریتی جهش و رونق فراوری مسکن در جلسه عصر امروز این کمیسیون اطلاع داد و گفت: در این جلسه کارشناسانی از وزارت راه و شهرسازی، مرکز پژوهش ها، بنیاد مسکن و بانک مسکن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه دو فوریت این طرح هفته گذشته از سوی نمایندگان تصویب شده بود، ادامه داد: در این جلسه 6 ماده ابتدایی این طرح آنالیز و تصویب شد.

نماینده خدابنده در مجلس با اعلام اینکه تا چهارشنبه هفته جاری باید طرح در کمیسیون آنالیز و به صحن علنی مجلس ارجاع گردد، اضافه نمود: براساس این طرح دولت مکلف به ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکن در ظرف 4 سال می گردد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه براساس این طرح ترکیب شورای عالی مسکن و اختیارات آن نیز در چارچوب قانون دیده شده است، اضافه نمود: تامین منابع اقتصادی این طرح در قالب ایجاد صندوق ملی مسکن از دیگر مواردی است که در این طرح در نظر گرفته شده است. شرایط ایجاد صندوق ملی مسکن و شرایط مشخص هیات امنای آن و این که چه کسانی مسئولیت این صندوق را در دست گرفته از دیگر مواردی است که در این طرح دیده شده است. در این طرح در مورد نحوه مدیریت صندوق و ذخیره اقتصادی آن نیز مواردی ذکر شده است.

حسینی گفت: کمیسیون عمران مجلس فردا در جلسات صبح و بعدازظهر ادامه آنالیز طرح دو فوریتی جهش فراوری و رونق مسکن را در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 641

به "تکلیف مجلس به دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف مجلس به دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید