تکلیف پاس را روشن کنید!

به گزارش تور فرانسه، گزارش روز گذشته جام جم با تیتر آس و پاس که به شرایط بغرنج تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران یعنی پاس همدان اشاره داشت فقط به صحبت های مهدی پاشازاده احتیاج دارد تا از هر حیث کامل گردد.

تکلیف پاس را روشن کنید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، سرمربی پاس در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: متأسفانه تکلیف ما تعیین نیست و خودمان هم نمی دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد. مسؤولان می گویند حل مسائل به عهده مدیرعامل است و مدیرعامل می گوید مسؤولان باید حمایت نمایند.

پاشازاده با بیان این که تا هفته چهارم بازیکنان و کادرفنی دریافتی نداشته اند، توضیح داد: هفته چهارم 10 درصد قراردادها پرداخت شد و قرار بود قبل از بازی با شهر بابک مقداری از قراردادها پرداخت گردد که این اتفاق نیفتاد. حتی در بازی با تیم شهر بابک نمی دانستیم بازی می کنیم یا نه چراکه تا لحظه آخر هتل و بلیت را رزرو نکرده بودند. ما به لحاظ فنی در این 4 هفته بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه از ابتدای فصل مسائل اقتصادی گریبان گیر تیم بوده و الان سه ماه است بازیکنان به احترام من بازی می نمایند. همین جا می گویم هر کسی می تواند به تیم یاری کند، سر تمرین بیاید و با بازیکنان صحبت کند!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1016

به "تکلیف پاس را روشن کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف پاس را روشن کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید