دنیا اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، جمعیت الوفاق بحرین عظیم ترین جریان مخالف رژیم آل خلیفه، در پی انفجار مهیب بیروت با انتشار کلیپ و بیانیه ای با ابراز همدردی با مردم لبنان از تمامی کشورها به خصوص کشورهای عربی خواست تا با همه امکانات و به هر روش ممکن با لبنان ابراز همبستگی نموده و به این کشور یاری نمایند.

دنیا اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است

الوفاق در این بیانیه تاکید نمود: لبنان علی رغم همه فشار ها و خطرهایی که با آن روبرو است، یک نمونه زنده و مهم در منطقه از لحاظ کثرت گرایی، آزادی، دموکراسی، مقاومت و گستردگی طیف های مردمی از لحاظ دینی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می باشد.

این جمعیت در بیانیه خود در روز چهارشنبه 15 مرداد 1399 بیان نمود: غم و اندوه بحرین را همانند لبنان فراگرفته و همه کشورهای اسلامی و عربی همدردی و همبستگی خود را با لبنانی ها به معنای واقعی کلمه اعلام داشته و همه دنیا اسلام در قبال حادثه ای که برای مروارید خاورمیانه اتفاق افتاده اندوهگین هستند.

جمعیت الوفاق همچنین برای شهدای این حادثه طلب آمرزش، برای مجروحین آرزوی بهبودی و با خانواده های مفقود شدگان ابراز همدردی کرد.

در انتها این بیانیه آمده است: لبنان بار دیگر به طور قدرتمند تر بپا خواهد خاست و این چیزی است که از این کشور سراغ داریم و توقع داریم باز هم ببینیم، لبنان همیشه پیروز بوده است.

شیخ حسین الدیهی جانشین شیخ علی سلمان دبیرکل زندانی جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین نیز در مطلبی در صفحه توییترش ضمن طلب آمرزش برای شهدای این حادثه و آرزوی بهبودی برای مجروحین نوشت: ملت بحرین با ملت عزیز لبنان ابراز همدردی و همبستگی می نمایند و پس از این حادثه غم و اندوه آنها را فراگرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 658

به "دنیا اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا اسلام برای مروارید خاورمیانه اندوهگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید