خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان: برغم عملکرد خوب بازی را واگذار کردیم

به گزارش تور فرانسه، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برغم عملکرد خوب بازیکنانم در مقابل تیم خوب و پر مهره سپاهان متاسفانه بر اثر یک اشتباه بازی را واگذار کردیم.

خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان: برغم عملکرد خوب بازی را واگذار کردیم

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی آدینه شب بعد از شکست تیمش از سپاهان در جام حذفی با تبریک این پیروزی به باشگاه سپاهان اضافه کرد: امروز کسانی که بازی را تماشا کردند از دیدن یک ماراتن فوتبالی لذت بردند.

وی گفت: در مقابل تیم خوب سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و با برنامه ریزی پیش رفتیم که پایان نتیجه نگرفتیم.

وی با اشاره به کیفیت بازی تیم مس رفسنجان اضافه کرد: در ملاقات امروز یک گل خیلی ساده بر روی یک اشتباه دریافت کردیم و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم، فرصت های زیادی ایجاد کردیم ولی بدشانس بودیم که ذات فوتبال همین است.

وی با بیان اینکه برای پیروزی این ملاقات کوشش زیادی کردیم و پاداش 120 دقیقه مبارزه را نگرفتیم ، گفت: امروز روی بد فوتبال به ما رو کرد و فکر می کنم حداقل در ضربات پنالتی برنده معین می شد که چنین نشد.

وی با تمجید از عملکرد مهدی کیانی بازیکن تیمش توضیح داد: او بازیکن حرفه ای است و در همین مدت کم توانمندی هایش را نشان داد، از عملکردش راضی هستم و کامل تاکتیک پذیر و حرفه ای است.

ربیعی در خصوص عقیل کعبی بازیکن تیم مس یادآور شد: او بسیار بازیکن با اخلاق، منظم و حرفه است و نباید هیچ وقت به خاطر یک حرکت سابقه شخصی زیر سوال برود.

وی ابراز امیداروی کرد،تیم سپاهان در مراحل بعدی پیروز گردد.

تیم فوتبال سپاهان عصر روز آدینه با نتیجه 2 بر یک توانست در یک بازی سخت و سخت مس رفسنجان را در دقیقه 120 شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور صعود کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1034

به "خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان: برغم عملکرد خوب بازی را واگذار کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی مس رفسنجان: برغم عملکرد خوب بازی را واگذار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید