دستگیری 4 سارق مسلح و هلاکت سرکرده گروه

به گزارش تور فرانسه، کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر 4 نفر از اعضای باند سارقان مسلحی که چند روز قبل راننده یک دستگاه کامیون را به قتل رسانده بودند دستگیر کردند و سرکرده آن ها به هلاکت رسید.

دستگیری 4 سارق مسلح و هلاکت سرکرده گروه

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سیزدهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد واژگونی تریلی در محور بزمان به سمت مسجد ابوالفضل ایرانشهر، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سردارمحمد قنبری اضافه کرد: با بررسی اجرا شده در محل مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری سمند برای متوقف کردن یک دستگاه تریلی به سمت راننده تریلی آن تیراندازی که در این حادثه راننده بر اثر اصابت گلوله به ناحیه گردن به قتل رسیده و کامیون به حاشیه جاده منحرف و واژگون شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی ویژه از کار آگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی شرح داد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی سرنخ های موجود و یک سری کار گسترده اطلاعاتی در کمتر از 72 ساعت عاملان این جنایت را که در شهرستان بم استان کرمان متواری شده بودند، را شناسایی کردند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان بم ضمن محاصره مخفیگاه آن ها با رعایت تمامی جوانب احتیاط وارد عمل شدند.

وی گفت: اشرار مسلح که خود را در حلقه محاصره پلیس گرفتار می دیدند برای فرار از محل بدون توجه به اخطار پلیس با سلاح کمری اقدام به تیر اندازی به سمت عوامل انتظامی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این درگیری که ساعتی به طول انجامید سرکرده این باند سرقت های مسلحانه به ضرب گلوله به هلاکت رسید و 4 نفر از همدستانش دستگیر و از آنان 2 قبضه کلت کمری، 2 قبضه سلاح شکاری به همراه مقادیری مهمات کشف شد.

وی بیان کرد: حمل سلاح گرم و درگیری مسلحانه با عوامل انتظامی، سرقت های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از مهمترین سوابق این سارقان شرور و تحت تعقیب مقامات قضائی است.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی، در هیچ نقطه ای از این استان پهناور، احساس آرامش کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 424

به "دستگیری 4 سارق مسلح و هلاکت سرکرده گروه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 4 سارق مسلح و هلاکت سرکرده گروه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید