راهنمای خرید برترین هدفون گربه ای؛ انتخاب هواداران هدفون فانتزی

به گزارش تور فرانسه، با توجه به اهمیت هدفون و هندزفری در زندگی انسان، شرکت های مختلف در کوشش اند تا با فراوری محصول های مجذوب نماینده و با کیفیت، توجه خریداران را به خود جلب نمایند. یکی از جالب توجه ترین مدل هدفون، هدفون گربه ای است. داشتن دو بخش روی هدبند به شکل گوش گربه و استفاده از نورهای LED باعث افزایش مجذوب نمایندهیت این هدفون ها شده است. در ادامه مطلب به معرفی برترین مدل های هدفون گربه ای برای خریداران می پردازیم.

راهنمای خرید برترین هدفون گربه ای؛ انتخاب هواداران هدفون فانتزی

نکات مهم در انتخاب برترین هدفون گربه ای

پیش از هر کار بهتر است به نکات مهم در حین خرید، اشاره کنیم . هدفون گربه ای به علت شکل و استفاده از نورهای چشمگیر برای بسیاری از افراد جالب توجه است. در حین خرید این هدفون باید به نکات مختلفی توجه کنید که در ادامه ذکر خواهند شد.

طراحی و ساخت هدفون گربه ای

طراحی و ارگونومی هدفون یکی از موضوعات مهم در حین انتخاب و خرید است. این موضوع باعث شده تا شرکت های مختلف تنوع زیادی در بخش نور و گوش در انواع هدفون گربه ای ایجاد نمایند. فراوری نمایندگان مختلف هدفون با طرح گربه ای، که هدفون کیتی نیز نامیده می گردد، گوش های متفاوتی را طراحی و با هم ادغام می نمایند.

بعضی مدل ها دارای گوش ضخیم یا نوک تیز هستند. بعلاوه ممکن است در بعضی از مدل ها روکشی از جنس کرکی و نرم نیز دیده گردد. علاوه بر وجود گوش، تفاوت دیگر این هدفون ها با سایرین، استفاده از نور در بخش های مختلف است. این موضوع هدفون گربه ای را تبدیل به برترین انتخاب برای هواداران گیم نموده است. نورهای رنگارنگ RGB در قسمت های مختلف هدفون مثل هدبند، روی گوش و روی میکروفون به کار رفته اند. در بعضی از برترین مدل های هدفون گربه ای، امکان شخصی سازی نورها نیز وجود دارد.

همگام سازی موسیقی و نور در هدفون گربه ای

همگام سازی موسیقی و نور یکی دیگر از ویژگی های مهم در حین خرید برترین هدفون گربه ای است. دقت کنید این ویژگی در همه مدل ها وجود ندارد و فقط در بعضی مارک ها و مدل های هدفون گربه ای دیده می گردد. با این ویژگی حین پخش موسیقی، نورهای به کار رفته در هدفون به طور دقیق با ریتم موسیقی هماهنگ و خاموش و روشن می گردد.

هدفون گربه ای: قابلیت اتصال با سایر سیستم ها

راه های اتصای هدفون گربه ای به سیستم ها فرق دارد و می تواند به صورت بی سیم یا با استفاده از سیم باشد. هر کدام از این مدل ها معایب و مزایای خاص خود را دارند. ضمن آنکه هدفون های گربه ای سیمی از سیگنال های آنالوگ استفاده می نمایند، در نتیجه داده های بیشتری را نسبت به سیگنال های دیجیتال مثل بلوتوث مدیریت می نمایند. مزیت دیگر استفاده از هدفون سیمی، بی احتیاج شدن از باتری است. این هدفون ها معمولا با جک 3.5 میلیمتری عرضه می شوند اما در بعضی از مدل ها اتصالات قابل تعویض هستند، بنابراین قابلیت اتصال به سایر دستگاه ها را نیز دارند. در نظر داشته باشید بیشتر مارک ها، هدفون گربه ای را به دو صورت باسیم و بی سیم به بازار عرضه نموده اند.

نکات مثبت

  • استفاده از سیستم آنالوگ
  • بدون احتیاج به باتری

نکات منفی

  • ثابت بودن و نداشتن آزادی عمل در حین استفاده
  • اتصال همراه با محدودیت به دستگاه های مختلف

اما در مقابل بعضی از هدفون های گربه ای به صورت بی سیم ارایه شده اند. این هدفون ها معمولا به وسیله بلوتوث به دستگاه های مختلف وصل می شوند. استفاده از این هدفون ها به شما آزادی عمل می دهد و پس از شارژ می توانید حتی بیرون از منزل نیز از آنها بهره ببرید. با استفاده از این سیستم شما می توانید هدفون خود را به هر دستگاهی که از قابلیت بلوتوث برخوردار باشد متصل کنید.

نکات مثبت

  • آزادی عمل
  • اتصال به همه سیستم های دارای بلوتوث

نکات منفی

  • تمام شدن شارژ باتری

اگر شما نیز در پی خرید برترین مارک هدفون گربه ای هستید، در ادامه این مطلب می توانید به یک انتخاب مناسب برسید.

هدفون بلوتوثی گربه ای مدل P47m-RGB

هدفون بلوتوثی P47m یکی از نمونه های هدفون گربه ای مجذوب کننده و با کیفیت است. بلوتوث به کار رفته در این دستگاه نسخه 5 است که باعث شده کاربران بتوانند تا فاصله 10 متر نیز از پخش صدای باکیفیت لذت ببرند. هدفون مذکور عایق بندی نویز همراه با 3 حالت اتصال متفاوت دارد. یعنی علاوه بر استفاده به صورت بلوتوث، می توانید با استفاده از شیار کارت حافظه (TF card) و اتصال با سیم رابط نیز از این دستگاه بهره ببرید. طراحی دستگاه به صورت تاشو (Foldable Design) است. باتری موجود در دستگاه از نوع 400 میلی آمپر و قابل شارژ است. به یاری این باتری می توانید تا 8 ساعت با استفاده از نورپردازی، به موسیقی گوش دهید.

هدفون بلوتوثی گربه ای مدل B39M

از جمله هدفون هایی که از نور پردازی هماهنگ با موسیقی بهره مند هستند، هدفون B39M است. جنس بدنه کربنی باعث شده تا هدفون وزن بالایی نداشته باشد. دستگاه به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده و مانند پیشنهاد قبلی، دارای سه حالت برای اتصال به سایر دستگاه ها است. شارژ کامل هدفون بین 2 تا 3 ساعت زمان می برد و در نهایت پس از شارژ کامل می توانید به مدت 10 ساعت از دستگاه بهره ببرید. ویژگی آخر این هدفون استفاده از درایورهای 40 میلیمتری است که باعث فراوری صدای شفاف می گردد.

هدست بلوتوثی گربه ای مدل MZ-08-M

قیمت مناسب و ارزان این هدفون در کنار سایر مزایای آن باعث شده تا از برترین انتخاب ها برای علاقمندان به هدفون گربه ای باشد. این هدفون دارای ایرپدهای برجسته روی گوش است که برای کاهش نویز به کار می رود. علاوه بر آن، دستگاه دارای لامپ های LED است که به طور مستقل کار می نمایند و وابسته به موسیقی نیستند. در نهایت با هر بار شارژ می توانید به مدت 5 ساعت از دستگاه بهره ببرید. این دستگاه نیز دارای سه روش اتصال به سایر دستگاه ها است.

هدفون بی سیم گربه ای مدل CAT-STN25

هدفون پیشنهادی بعدی در فهرست برترین هدفون های گربه ای، مدل CAT-STN25 است. این هدفون بادوام و انعطاف پذیر توانایی اتصال با سه روش به دستگاه های دیگر را دارد. با هر بار شارژ اگر از لامپ های LED روشن نباشد، دستگاه بین 8 تا 10 ساعت توانایی پخش موسیقی را دارد. هدفون ها دارای ایرپد سیلیکونی هستند که با ارگونومی سر انسان هماهنگ است و فشار مضاعف به سر وارد نمی نماید. بلوتوث نسخه 5 و جک 3.5 میلیمتری نیز از سایر ویژگی های این دستگاه هستند.

هدفون بی سیم گربه ای مدل PM-12

PM-12 یکی دیگر از هدفون های گربه ای مجذوب کننده است که مشابه سایر هدفون های معرفی شده تا کنون، با سه روش بلوتوث، کارت حافظه و سیم رابط قابل استفاده است. در کنار این موضوع هدفون مذکور دارای کیفیت صوتی بالا است. یکی از ویژگی های جالب این هدفون، وزن کمتر در مقایسه با سایر گزینه ها است. این موضوع باعث شده تا این دستگاه تبدیل به انتخابی مناسب برای بچه ها گردد.

هدست بلوتوثی گربه ای مدل YPM-KTP-101

از هدفون های مجذوب کننده و پرطرفدار گربه ای دیگر، هدفون تاشو مدل، ٖYPM-KTP-101 است. این هدفون نیز مانند سایر موارد دیگر دارای 3 روش اتصال مرسوم است. در حین استفاده از این دستگاه می توانید با خیال راحت تا فاصله 10 متر از موبایل خود دور شوید و هیچ تغییری در کیفیت صدا حس نکنید.

هدست بلوتوثی گربه ای مدل YPBF-STN07

هدفون بلوتوثی YPBF-STN 07 انتخاب مناسب برای افرادی است که در جست و جوی یک هدیه فانتزی برای دوستان خود هستند. این هدفون نیز سه روش اتصال دارد. مدت زمان شارژ کامل هدفون چیزی در حدود 2 تا 3 ساعت است و پس از آن می توانید تا 8 ساعت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. وجود میکروفون و استفاده از رنگ های متنوع در کنار میکروفون خارجی نیز می تواند برای بسیاری از افراد مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد.

هدست بلوتوثی مدل گربه ای STN-06

یکی از برترین هدفون های گربه ای موجود در بازار مدل STN-06 است. ویژگی هایی مثل وزن کم، نورپردازی مجذوب کننده، ارگونومی مناسب و از همه مهم تر مقاوت در برابر رطوبت و عرق باعث شده تا این هدفون یکی از اصلی ترین انتخاب های افراد علاقمند به هدفون فانتزی باشد. در نهایت روکش نرم روی ایرپدها از سردرد و گوش درد جلوگیری می نماید. از این هدفون نیز می توان تا فاصله 10 متری استفاده کرد. مدت زمان شارژ کامل این دستگاه 2 تا 3 ساعت است و تا 10 ساعت نیز قابلیت پخش صوت دارد.

هدفون بی سیم گربه ای مدل RKD97

اگر در پی خرید برترین هدفون گربه ای هستید، هدفون بی سیم طرح گربه ای مدل RKD97 می تواند انتخاب مناسبی باشد. مدت زمان شارژ کامل دستگاه حدود 2 ساعت است و پس از آن می توانید به مدت 8 تا 10 ساعت از این دستگاه برای گوش دادن به موسیقی بهره ببرید. نسخه بلوتوث این هدفون 5 است و تا فاصله 10 متری از گوشی و سیستم نیز به پخش موسیقی بدون نویز می پردازد.

هدفون گربه ای مدل HZ-BT612

آخرین پیشنهاد ما برای خرید یکی از برترین هدفون های گربه ای، هدفون بلوتوثی طرح گربه ای مدل HZ-BT612 است. طراحی دستگاه و رنگ بندی مجذوب کننده، روش های اتصال مختلف به دستگاه ها، نور های مجذوب کننده در بخش گوش که با موسیقی تغییر می نمایند از جمله مجذوب کنندهیت های این دستگاه برای خانم ها و آقایان است. این هدفون ضد آب نیز تا فاصله 10 متری از دستگاه قابلیت پخش موسیقی بدون نویز را دارد.

سخن پایانی

در این مقاله به آنالیز 10 مورد از برترین هدفون های گربه ای موجود در بازار پرداختیم. انتخاب این هدفون ها بستگی به سلیقه شما دارد اما همه این موارد قابلیت استفاده در بیرون از منزل و در حین کارهای روزمره را دارند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1402 بروزرسانی: 12 آبان 1402 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1828

به "راهنمای خرید برترین هدفون گربه ای؛ انتخاب هواداران هدفون فانتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون گربه ای؛ انتخاب هواداران هدفون فانتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید