رستوران های روباز تهران، فرصتی برای تفریح در دوران کرونا

به گزارش تور فرانسه، 4 ماه است که از شیوع ویروس کرونا و عالم گیر شدن آن می گذرد. در این دوران، محدودیت ها در رفت و آمد و قرنطینه های اجباری و خود خواسته به بالاترین میزان رسید. در حال حاضر، همچنان در تب و تاب این میهمان ناخوانده هستیم اما این نکته را نباید فراموش کرد که زندگی ادامه دارد و ما احتیاج به تفریح داریم. یکی از قدم های اول برای ایجاد نشاط، با توجه به پروتکل های بهداشتی، بازگشایی رستوران های روباز تهران بوده است. با کم تر شدن محدودیت ها و بازگشایی برخی اماکن تفریحی، فرصت خوبی است تا در مجله خبرنگاران به معرفی رستوران های روباز تهران بپردازیم.

رستوران های روباز تهران، فرصتی برای تفریح در دوران کرونا

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

همین حالا برای رزرو آنلاین هتل های تهران اقدام کنید

کافه رستوران خانه هنرمندان

یکی از رستوران های روباز تهران که البته قبل از شیوع ویروس کرونا هم از محبوبیت بالایی برخوردار بود، کافه رستوران خانه هنرمندان است که در حال حاضر، با رعایت نکات بهداشتی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در پارک هنرمندان تهران است. رستوران خانه هنرمندان از فضایی باز برخوردار است و درختان قدیمی تنومند، فضای آن را مصفا نموده اند. فهرست غذاهای این رستوران روباز برای کسانی که با روش بن ماری و بخار پر کردن غذاهای گیاهی عجین هستند و به رژیم گیاهخواری خود وفادار، گزینه های متعددی را پیش روی میهمانان قرار می دهد. سبک طراحی داخلی این کافه رستوران از رنگ های آبی فیروزه ای و قهوه ای استفاده نموده است و فضای راحت و کارآمدی را برای مشتریان فراهم نموده است.

کافه تهرون در بافت قدیمی

منو غذای این رستوران روباز، همچنان از جنس کاغذ کاهی قدیمی است. حتی حروفی که برای نوشتن نام غذاها و میان وعده ها استفاده شده هم به همان سبک قدیمی باقی مانده است. کافه تهرون از آن ساختمان های قدیمی تهران است با آجر خشتی و با سلیقه ای حساس ساخته شده است. خیابان ویلا و سپس کوچه خسرو، جایی است که می توانید در آن کافه تهرون را پیدا کنید. فضای باغ نگارستان که کافه تهرون در آن قرار گرفته فضایی مصفا به گل ها و گیاهان رنگارنگ دارد. جایگاه های لهستانی و طرح ساده و قدیمی میزهای این کافه رستوران احساس راحتی را به میهمانانش هدیه می دهند.

رستوران ایتالیایی پستو در همسایگی پارک آب و آتش

برای هواداران غذاهای ایتالیایی، به ویژه پاستاهای متنوع، رستوران ایتالیایی پستو می تواند هر نوع ذائقه ای را در این زمینه پاسخ گو باشد. این رستوران روباز در کنار پارک آب و آتش تهران قرار گرفته است و چشم انداز آن به سمت فضای سبز و پر نشاط این پارک است. فضای رستوران ایتالیایی پستو بسیار آرام و در عین حال صمیمی است.

رستوران اس پی یو در درکه

همان حوالی میدان درکه که برسید می توانید یکی از رستوران های روباز تهران را در میان کوچه های کوهستانی درکه ببینید که با نام رستوران اس پی یو در میان تهرانی ها و مسافران شهر شهره است. اگر هوادار کباب برگ و لقمه و شیشلیک هستید، می توانید با خیال راحت این رستوران را انتخاب کنید. تخت های این رستوران به سبک قدیمی ساخته شده و در ارتفاعی چند متری از سطح خیابان کوهستانی درکه قرار گرفته است. چشم انداز شما از رستوران اس پی یو، مناظر زیبای کوهستانی درکه تهران است.

رستوران باغ بهشت در فشم

باغ رستوران یکی از اماکن مورد علاقه ایرانیان برای تفریح و میل غذا است. رستوران باغ بهشت یکی از رستوران های روباز تهران به حساب می آید که می تواند در آن واحد تا 40 میهمان را پذیرایی کند. آلاچیق های رستوران باغ بهشت در منطقه خوش آب و هوا فشم واقع شده است و برای کسانی که می خواهند در فضایی خانوادگی به صرف شام بپردازند، جدا از فضای کلی، آلاچیق های سنتی نیز دارد.

رستوران دریایی نگین در فلکه دو صادقیه

چراغ های فانوسی این رستوران روباز بیش از هر چیز دیگر، نظر مشتریان آن را جلب نموده است. چیدمان ساده این رستوران دریایی برای نشست ها و دورهمی های غیر رسمی و محبت آمیز بسیار مناسب است. رستوران دریایی نگین یکی از روستوران های روباز تهران به حساب می آید؛ البته با این تفاوت که به صورت حرفه ای به طبخ و ارائه غذاهای متنوع دریایی از میگو گرفته تا ماهی گوناگون می پردازد. برای کسانی هم که هوادار غذاهای دریایی نیستند هم جای نگرانی نیست؛ این رستوران فهرستی متنوع از فست فودها و غذاهای ایرانی نیز در خدمت مشتریان خود قرار می دهد.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 553

به "رستوران های روباز تهران، فرصتی برای تفریح در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های روباز تهران، فرصتی برای تفریح در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید