رندرهای جدیدی از گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد

به گزارش تور فرانسه، سامسونگ گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت در ماه های اخیر یکی از موضوعات پرطرفدار اخبار دنیای فناوری بوده اند. رندرهای زیادی نیز از این دو محصول منتشر شده است.

رندرهای جدیدی از گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد

به گزارش خبرنگاران؛ در طول ماه های اخیر سامسونگ گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت یکی از موضوعات پرطرفدار اخبار دنیای فناوری بوده اند. رندرهای زیادی نیز از این دو محصول منتشر شده است که جدیدترین آن ها به صبح دیروز باز می گردد. این رندرها که در وب سایت Android Headlines منتشر شده اند از ظاهر جدیدی برای گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت رونمایی کرده اند.

  • صفحه نمایش Infinity-O با حاشیه های باریک

در شایعات به این موضوع اشاره شده بود که هر دو گوشی از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. رندرهای جدید نیز ظاهری مشابه را برای هر دو مدل متصور شده اند که شباهت زیادی به گلکسی نوت 10 دارند. البته انتظار می رفت که گلکسی نوت 10 لایت به نسخه اصلی خود شباهت داشته باشد، اما این مورد برای گلکسی اس 10 لایت که خود عضوی از خانواده پرچم دار دیگر امسال، گلکسی اس 10، خواهد بود کمی غیر منتظره است.

با توجه به گزارش های منتشر شده، هر دو مدل لایت پرچم داران سامسونگ به نمابشگر 6.7 اینچی با یک حفره در بالا مجهز هستند که محل قرار گیری دوربین سلفی است. سامسونگ مدتی قبل این نوع نمایشگر را Infinity-O نامیده بود. دوربین سلفی قرار گرفته در این حفره به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز است. با نگاهی به رندرهای منتشر شده، مشاهده خواهید کرد که حاشیه های این نمایشگر برای گوشی های غیر پرچم داری همچون گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت، بسیار باریک است. در واقع، نمایشگر این دو گوشی از لحاظ ضخامت بسیار کم حاشیه های اطراف با نمایشگر گوشی های پرچم دار سامسونگ نیز قابل رقابت است.

متاسفانه رندرهای منتشر شده از گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت، تصویری از پشت دستگاه ارائه نکرده اند؛ اما اطلاعات منتشر شده در خبرهای قبلی از تجهیز گلکسی اس 10 لایت به یک دوربین مستطیلی شکل با سه یا چهار سنسور به همراه فلش LED حکایت دارند. گلکسی نوت 10 لایت نیز به یک ماژول مربعی متشکل از سه سنسور مجهز خواهد شد که کمی شبیه به آیفون های 11 پرو و 11 پرو مکس به نظر می رسد.

  • پردازنده سریع، حافظه داخلی و حافظه رم با ظرفیت بالا

اگر تا به این لحظه ظاهر گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت توجه شما را جلب کرده است، باید بدانید که این دو گوشی از نظر مشخصات سخت افزاری نیز محصولات جذابی خواهند بود. پردازنده در نظر گرفته شده برای هر دو مدل اگزینوس 9810 سامسونگ (برای نسخه جهانی) و اسنپ دراگون 855 (برای نسخه آمریکا) خواهد بود که پیش از این در گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9 استفاده شده اند.

حافظه داخلی هر دو مدل 128 گیگابایت اعلام شده است که البته با استفاده از کارت حافظه قابل ارتقا است. اما حافظه رم این دو محصول با یکدیگر تفاوت دارد؛ گلکسی نوت 10 لایت به حافظه رم 6 گیگابایتی و گلکسی اس 10 لایت به حافظه رم 8 گیگابایتی مجهز خواهند شد. از سایر مشخصات می توان به اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 و پشتیبانی از شبکه LTE اشاره کرد. همچنین، در گزارش ها به وجود یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی نوت 10 لایت و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 10 لایت اشاره شده است.

منبع: Phone Arena

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 71

به "رندرهای جدیدی از گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای جدیدی از گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید