سانچس: از ایرانی ها تشکر می کنیم که به ما اجازه دادند 11 نفره بازی کنیم، باید از اشتباهات مان درس بگیریم

به گزارش تور فرانسه، فلیکس سانچس، سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال قطر تأکید کرد، تیمش برای موفقیت در پیکارهای پیش رو باید از اشتباهات خود در دیداری محبت آمیز درس بگیرد.

سانچس: از ایرانی ها تشکر می کنیم که به ما اجازه دادند 11 نفره بازی کنیم، باید از اشتباهات مان درس بگیریم

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فلیکس سانچس، سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال قطر پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل ایران در بازی محبت آمیز ای که امشب (شنبه) در دوحه برگزار گردید، گفت: بازی خیلی سختی بود. فکر می کنم بازی را خیلی خوب آغاز کردیم، اما بعد از اینکه روی پنالتی گل خوردیم، شرایط کمی تغییر کرد. بعد از گل دوم ایران هم کار سخت تر شد.

وی اضافه نمود: فکر می کنم بازیکنان ما مرتکب اشتباهات بسیار ابتدایی شدند. امروز بهترین روز ما نبود، اما بازیکنان مان تا آخرین لحظه کوشش خود را کردند. ممنون هستیم که کادرفنی تیم ایران اجازه داد ما پس از دو اخراجی باز هم 11 نفره بازی کنیم. این اتفاق خیلی خوبی بود و باید از مربیان ایران تشکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال قطر اعلام نمود: این بازی برای آماده سازی هر دو تیم فرصت خیلی خوبی بود. به همین دلیل از ایرانی ها بابت این بازی جوانمردانه قدردانی می کنیم. بازیکنان ما سخت کوشش می نمایند تا از اشتباهات شان در این بازی درس بگیرند. بازی های مانند این بازی محبت آمیز هستند که به ما یاری می نمایند با بازی های بیشتری برای قهرمانی زیر 23 سال آسیا آماده شویم.

سانچس درباره ارزیابی اش از دو بازی محبت آمیز ای که در یک ماه اخیر با ایران انجام داده است، گفت: خوشحالیم که دو بازی محبت آمیز مقابل ایران داشتیم. می دانیم که این تیم یکی از بهترین تیم های آسیاست. اگر می خواهید در رقابت با بهترین های قاره پیروز باشید، ضروری است تا چنین بازی های تدارکاتی داشته باشید. خیلی خوشحالیم که با ایران بازی کردیم و می خواستیم نشان بدهیم آماده هستیم تا با تمام توان رقابت کنیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید کشورمان در ملاقات محبت آمیز با تیم زیر 23 سال قطر به تساوی 2 - 2 رسید و این در حالی بود که با نتیجه 2 بر صفر از میزبان خود پیش بود. همچنین میزبان دو بازیکن اخراجی در نیمه اول و نیمه دوم داشت که با موافقت حمید استیلی، بازیکنانی جایگزین دو بازیکن اخراجی شدند تا دو تیم در شرایط برابر مقابل هم بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 122

به "سانچس: از ایرانی ها تشکر می کنیم که به ما اجازه دادند 11 نفره بازی کنیم، باید از اشتباهات مان درس بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانچس: از ایرانی ها تشکر می کنیم که به ما اجازه دادند 11 نفره بازی کنیم، باید از اشتباهات مان درس بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید