صفر تا صد سفر به مالزی و معرفی جاذبه های گردشگری

به گزارش تور فرانسه، مالزی هم در کنار ترکیه و دبی از مقاصد پرطرفدار سفر برای ایرانیان است با این تفاوت که خیلی دورتر از آن هاست و هزینه سفر هم بالاتر است. بیشتر افراد ترجیح می دهند با تور مالزی راهی این سفر شوند اما مثل هر کشور دیگری خودتان هم می توانید بدون تور و با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برنامه سفرتان را بچینید و این کشور را کشف کنید.

صفر تا صد سفر به مالزی و معرفی جاذبه های گردشگری

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

موقعیت جغرافیایی مالزی

مالزی در جنوب شرق آسیا قرار گرفته و مرکز آن که مهمترین شهر توریستی این کشور هم هست، کوالالامپور است. البته وزارتخانه ها و سازمان های دولتی این کشور در شهر تازه پوتراجایا قرار گرفته که در حال حاضر مرکز اداری مالزی است.

مالزی از شمال با تایلند، از طرف جنوب با سنگاپور و از طرف غرب با اندونزی همسایه است. دین رسمی مردم مالزی اسلام است اما پیروان ادیان دیگر مانند بودائیسم، مسیحیت و هندوئیسم هم در این کشور زندگی می کنند. زبان رسمی مردم مالزی مالایی است ولی اغلب انگلیسی در آن صحبت می گردد.

آب و هوای مالزی

از کشور مالزی نباید مثل ایران انتظار 4 فصل را داشته باشید، این کشور به یک آب و هوا بسنده نموده است که آن هم به مقدار کافی خوب است که این همه جهانگرد را راهی این کشور می نماید. آب و هوای مالزی نسبتا گرم، بارانی و مرطوب است. حدبیشتر دمای هوا در مالزی 34 درجه و حداقل آن 24 درجه است. در مالزی تقریبا هر هفته بارندگی وجود دارد و در کل آب و هوای آن گرم و شرجی است.

برترین زمان سفر به مالزی از نظر آب و هوا

در خصوص اینکه برترین زمان سفر به مالزی چه زمانی است جواب کاملا بستگی به این دارد که به کدام بخش از این کشور سفر می کنید. مثلا ماه های خرداد تا تیر که بارش کمتری دارند برترین زمان سفر به شهرهای شرقی مالزی است و از طرف دیگر اگر مقصد شما شهرهای غربی باشد، ماه های آبان تا بهمن زمان مناسبی هستند. در کل بهار و تابستان مالزی بیشترین بارندگی را دارند. هر چند در طول سال و در تمام ماه ها باران به باریدن ادامه می دهد اما در این دو فصل به اوج خود می رسد؛ پس بهتر است در سفر به مالزی چتر و بارانی را نباید فراموش کنید.

برترین زمان سفر به مالزی برای شرکت در جشنواره ها

این ها برترین زمان سفر از نظر آب و هوا بود اما سفر به مالزی در ماه های دسامبر و ژانویه(آذر و دی) که سال نو میلادی و سال نو چینی را جشن می گیرند و فستیوال ها و مرنام مختلفی برپاست هم خیلی رونق دارد.

فستیوال فانوس

خیلی از جهانگردان هم برای شرکت در فستیوال فانوس که 25 مرداد در این کشور برگزار می گردد راهی این کشور می شوند.

جشن وساک

10 می که مصادف با اردیبهشت ما هم هست مهمترین جشن آیین بودا به نام جشن وساک برگزار می گردد. بودائیان مالزی این جشنواره را با کارناوال مجسمه های بودا و ارابه های پر از گل برگزار می کنند و جهانگردان برای شرکت در این جشن آیینی و باشکوه راهی مالزی می شوند.

جشن گاوای دایاک

خرداد هم زمان خوبی برای سفر به مالزی برای جهانگردان فرهنگی است. در این ماه جشن گاوای دایاک مالزی برپا می گردد که مردم محلی ساراواک با پوشیدن لباس محلی و پایکوبی و آواز آن را جشن می گیرند.

حمل و نقل عمومی در مالزی

در کشور مالزی تقریبا تمام سیستم های حمل و نقل عمومی را می توان دید از تاکسی و اتوبوس گرفته تا مونوریل و قطار اتوماتیک. در ادامه جزئیات را در خصوص این سیستم ها می خوانید.

تاکسی

اگر بخواهیم در خصوص امکانات حمل و نقل عمومی هر شهری حرف بزنیم تاکسی ناگفته یکی از مهمترین آن هاست. در کوالالامپور و تمام شهرهای مالزی هم تاکسی برای جا به جا کردن مسافران وجود دارد که بیشتر آنها تاکسی متر دارند. البته در مالزی فقط دنبال تاکسی های زرد رنگ نباشید، تاکسی های اینجا بیشتر به رنگ های قرمز و سفید، زرو و آبی و سبز یا زرد هستند. اگر نیمه شب تا 6 صبح بخواهید تاکسی بگیرید بهتر است بدانید که 50 درصد به کرایه معمول اضافه می گردد.

اتوبوس

اتوبوس های کوالالامپور اغلب تندرو هستند و در 4 بخش مسافران را جا به جا می کنند و هر کدام از آن2ها نام های مختلفی دارند. اگر بخواهید با اتوبوس در مرکز شهر رفت و آمد کنید باید از باس بندر بهره ببرید. باس اوتاما مسافران را از مرکز شهر به سمت حومه می برد. باس تمپاتان هم که اتوبوس محلی است کلا در حومه شهر فعالیت می نماید. برای جاهایی که خیلی دور از حومه کوالالامپور هستند باس اکسپرس یا همان اتوبوس های تندرو در نظر گرفته شده است.

کوالالامپور اتوبوس های رایگان به نام گو-کی.ال (Go-KL) هم دارد که در زمان هایی که شهر سلوغ است هر 5 دقیقه یکبار و در حالت های عادی 10 تا 15 دقیقه یکبار به ایستگاه می رسند. ایستگاه های این اتوبوس رایگان در محل جاذبه های مهم کوالالامپور یعنی K.L.L.C ، سنترال کی.ال، موزه ملی و میدان مردکا است.

مونوریل

از 6 صبح تا 12 شب برای رفت و آمد در کوالالامپور می توانید برای رفت و آمد در بخش های مرکزی شهر روی مونوریل حساب کنید. مونوریل کوالالامپور بین کی.ال سنترال و تی تی وانگسا فعالیت می نماید و 11 ایستگاه دارد.

قطار اتوماتیک

قطار اتوماتیک یک وسیله نقلیه بدون راننده است و راستاهای مختلفی را از مرکز شهر تا نقاط مختلف مرکز در 31 ایستگاه پوشش می دهد. ایستگاه های این قطار خیلی مجهز هستند و امکاناتی مثل آسانسور، رمپ، پله برقی، اتاق نماز، دستگاه های فروش بلیط و سرویس بهداشتی و نمازخانه در آن ها تعبیه شده است.

قطار کلیا اکسپرس

این قطار راحت ترین گزینه برای رفتن از مرکز شهر کوالالامپور به فرودگاه است. کار کلیا اکسپرس از ساعت 5 آغاز می گردد و تا 1 بامداد ادامه پیدا می نماید. قطار صدنلیهای بسیار راحت، Wi-Fi و فضای اختصاصی بار و چمدان دارد که برای مسافران با آن همه بار این نکته خیلی اهمیت دارد. این قطار هر 15 دقیقه یکبار در روزهای شلوغ و در روزهای شنبه 20 دقیقه یکبار به ایستگاه می رسد.

قطار سبک شهری

قطار سبک شهری که به (LRT Light Rail Transit) آن را می شناسند، مسافران را در در دو راستا اصلی یعنی خط کلانا جایا LRT و امپانگ LRT مسافران را جا به جا می نماید.

جاذبه های جهانگردی مالزی

جاذبه های جهانگردی مالزی فقط محدود به طبیعت زیبا و رویایی آن نمی گردد. در کنار این طبیعت زیبا بناهای تاریخی و مدرن زیادی هم هستند که زیبایی های این کشور را چندین برابر نموده اند.

برج های دوقلوی پتروناس، کوالالامپور زیر پای شما

پایتان را که به کوالالامپور بگذراید آسمان خراش های پتروناس که تا دل آسمان قد علم کره اند را هم می بینید. این برج های دوقلو که یادگار معماری آمریکایی در مالزی است زمانی بلندترین ساختمان جهان بود و حالا هم جزو بلندترین برج های جهان است. در طبقه 41 و 42 پلی این دو ساختمان را به هم متصل می نماید که روی آن کوالالامپور زیر پای شما می آید. تماشای شهر از ارتفاع 175 متری علاوه بر هیجان احتمالا ترس هم دارد اما کمی آدرنالین هم برای بیشتر لذت بردن از سفرتان بد نیست. البته نباید بازدید از برج ها را بدون رفتن به طبقه 86 نیمه تمام بگذارید. از این طبقه شهر تماشا دارید، پس این فرصت را دست ندهید.

این برج 88 طبقه را مرکز خرید سوریا در طبقه همکف به هم وصل می نماید. اگر نمی خواهید برای بازدید از برج ها در صف بلیط بمانید می توانید از قبل به صورت آنلاین آن را تهیه کنید.

موزه ملی مالزی، تمام تاریخ کشور در یک قاب

خود بنای موزه ملی مالزی با ترکیب معماری سنتی مالایی و ظریف کاری های مدرن، یکی از زیبایی های این موزه است. این موزه در کل 4 گالری دارد. چیدمان موزه طوری است که اطلاعات زیادی می توان در خصوص آثار تاریخی، فرهنگ و سنت، هنر و صنایع دستی، تاریخ طبیعی، فعالیت های مالی و پول های رایج مالزی به دست آورد.

گالری تاریخچه اولیه

در گالری تاریخچه اولیه موزه آثار تاریخی را می بینید که از حفاری های باستان شناسی به دست آمده اند. این قسمت برای کسانی که خیلی به تاریخ و آثار باستانی علاقه دارند می تواند خیلی دلچسب باشد.

گالری دوران پادشاهی

گالری دوران پادشاهی هم گنجینه ها و ظروف دوره های مختلف پادشاهان مالایی تا ظهور اسلام در این کشور را به نمایش می گذارد.

گالری دوران مستعمراتی

گالری دوران مستعمراتی حرف های زیادی برای گفتن از دوره هایی دارد که کشور مالزی مستعمره پرتغالی ها، هلندی ها، انگلیسی ها و ژاپنی ها (در دوره جنگ جهانی دوم) بوده است.

گالری مالزی تازه

و حالا در بخش آخر که گالری مالزی تازه است می بینید که چطور مالزی امروزی و مستقل شکل گرفت. اینجا آثار و اسناد زیادی می بینید که کوشش این کشور برای استقلال را نشان می دهد.

علاوه بر 4 گالری موزه نباید فراموش کنید که قصر چوبی Istana Satu را در محوطه موزه ببینید. این قصر چوبی شبیه قصرهایی است که در فیلم ها و کارتن ها دیده ایم و یک جای خیلی خوب برای گرفتن عکس است. این قصر چوبی در مقدار قصرهای قدیمی ساخته شده است و کنده کاری های چوبی روی بخش های مختلف قصر و تزئینات داخلی دل جهانگردان را می برد.

برج کی ال، همتای برج میلاد در کوالالامپور

برج کی ال که شبیه برج میلاد خودمان هم هست در واقع یک برج مخابراتی است؛ البته خیلی قبل تر از برج میلاد ساخته شده است. این برج 421 متر ارتفاع دارد که گفته می گردد پنجمین برج بلند جهان است. زیبایی ها و تزئینات معماری اسلامی در این برج به خوبی خودنمایی می نماید از کاشی کاری ها و موتیف های اسلامی گرفته تا خطاطی های خیره کننده. جالب است بدانید که هنرمندان اصفهانی هم در خلق زیبایی های این برج سهم داشته اند و سیر تکامل انسان تا رسیدن به بهشت را روی هفت لایه مقرنس به نمایش گذاشته اند.

برج کی ال که به برج منارا کوالالامپور هم معروف است روی تپه ها آناناس بنا شده است؛ این تپه ها از جاذبه های جهانگردی مالزی هستند در نتیجه می گردد با یک تیر دو نشان زد.

بوکیت بینتانگ، لوکس ترین منطقه مرکز

بوکیت بینتانگ یکی از معروف ترین خیابان های کوالالامپور است. این خیابان شب و روز نمی شناسد و زندگی هر لحظه از شبانه روز به قوت خود در آن جریان دارد. اینجا یکی از منطقه های مدرن شهر است و مراکز خرید مدرن و هتل های 5 ستاره در آن خودنمایی می کنند. بنابراین کسانی که برند پوش هستند و اهل خریدهای گران قیمت و بریز و بپاش در سفر هستند در این منطقه می توانند حسابی خوش بگذرانند.

موقعیت این محله هم طوری است که به راحتی با وسیله های حمل و نقل عمومی مثل تاکسی، اتوبوس و مونوریل قابل دسترسی است. معروف ترین مرکز خرید بوکیت بینتانگ پاویون کی ال (کی ال مخفف کوالالامپور است) که بیشتر برندهای معروف جهان در آن شعبه دارند.

اما این منطقه علاوه بر خرید و اقامت لوکس یک جای فوق العاده برای شکم گردی است. خیابان جالان آلور در واقع خیابان غذا و رستوران است که غذاهای دریایی و چینی آن هم خیلی معروف است.

بازار مرکزی مالزی، نمایشگاه هنر و محبت محلی ها

هرچند بوکیت بینتانگ یک جای خوب برای خریدهای لوکس است حالا فرهنگ، هنر و صنایع دستی مالزی را می توانید در بازار مرکزی مالزی بیشتر بشناسید. جایی که محلی ها هنر دستشان را می فروشند و به گرمی از جهانگردان استقبال می کنند، شاید این بازارهای سنتی برترین جا برای آشنا شدن با فرهنگ و مهربانی های محلی ها باشد.

تاریخچه بازار

بازار مرکزی کوالالامپور یکی از قدیمی ترین بازارهای این شهر است و تا همین 50 سال پیش میدان تره بار بوده است. امروز میدان جای خود را به یک بازار داده که بنای سنتی آن حال و هوای خوبی برای معرفی و فروش هنر و صنایع دستی مردم مالزی ایجاد نموده است. علاوه بر این، بازار مرکزی مالزی عظیمترین بازار مواد غذایی تازه شهر هم هست.

خرید سوغاتی

اگر تصمیم به خریدن سوغاتی دارید در این بازار می توانید از بین صنایع دستی و آثار هنری مرغوب انتخاب های خیلی خوبی داشته باشید.

رستوران و کافه

رستوران ها و کافه ها هم که کم کم به بخشی از مراکز خرید و بازارهای هر شهری تبدیل می شوند و بازار مرکزی مالزی هم از این قائده جدا نیست. بعد از گشت و گذار و خرید های خرسند کننده شاید وقتش باشد که خودتان را مهمان غذاهای سنتی و لذیذ مالزی کنید.

مجموعه تفریحی سانوی لاگون(Sunway Lagoon)

کار این مجموعه دیگر از پارک آبی و موضوعی گذشته و برای خودش شهری شده است. این شهر تفریحی آنقدر هیجان دارد که هر سال 2 میلیون جهانگرد برای کیف کردن در جهانهای متفاوت آن راهی این شهر تفریحی می شوند. اینجا می توانید روی طولانی ترین پل معلق مالزی راه بروید و عکس یادگاری بگیرید، روی آبشارهای آبی بلند از دل آسمان تا زمین سر بخورید و کیف کنید و از چندین تفریح آبی دیگر لذت ببرید. عظیمترین ساحل مصنوعی موج دار جهان هم در همین شهر است.

این شهر تفریحی که در 15 کیلومتری کوالالامپور ساخته شده علاوه بر پارک آبی، شهربازی، باغ وحش، پارک هیجان و پارک وحشت هم دارد.

از آنجا که خرید کردن هم نوعی تفریح به شمار میرود در این مجموعه تفریحی هم از مرکز خرید غافل نشده اند و یک مرکز خرید لوکس با سبک معماری مصری برپا نموده اند که بساط خرید را هم به راه نموده است.

غارهای باتو، خانه معابد هندو

باتو در زبان مالایی به معنای میمون است و غارهای باتو در واقع همان غارهای میمون است. اگر تا حالا به مالزی سفر هم ننموده باشید احتمالا عکس مجسمه طلایی عظیم الهه هندو را در اینستاگرام دوستان تان یا وب سایت ها جهانگردی دیده اید. این غارها یکی از معروف ترین جاهای تماشای مالزی هستند.

باتو کیو نام معبد هندوهاست و یکی از معروف ترین معابد هندی است که در خارج از هندوستان واقع شده است. استقبال 1.5 میلیون مسافر در سال این معبد را یکی از معروف ترین جاذبه های جهانگردی مذهبی در جهان نموده است.

وقتی به تماشا این غارها می روید مجسمه عظیم به شما خوشامد می گوید که پشت سر آن پله های زیادی دیده می گردد. بالا رفتن از این 272 پله همت زیادی می خواهد اما جهانگردان به شوق تماشا معبد هندو این پله ها را یکی از پس دیگری بالا می فرایند تا ببینید در دل این غار مالزی چه برایشان دارد. معبدها داخل غارهای آهکی هستند که با نقاشی ها، مجسمه ها و تندیس های هندو زینت داده شده اند. در غارهای میمون ها طبیعی است که میمون های زیادی هم باشد بنابراین بهتر است برای باز کردن سر دوستی با این میمون ها موز و بادام زمینی همراه داشته باشید.

باغ پرنده ها، کتاب علوم زنده

باغ پرندگان کوالالامپور یک بهشت واقعی است. در این فضای سرسبز و فوق العاده که نزدیک به 20 هکتار است هزار پرنده از 200 گونه مختلف پر می زنند که رنگ و صدای آن ها دل و دین آدم را می برد. باغ پرندگان 4 بخش اصلی دارد که در سه تای آنها پرندگان آزاد هستند و فقط در یکی از آن ها پرندگان گونه های خاص در قفس نگهداری می شوند.

در این باغ سرسبز می توانید به پرندگان ریز و درشت غذا بدهید، بگذارید روی شانه هایتان بنشینند و با آن ها عکس یادگاری بگیرید. بسته به فصل و زمانی که به باغ پرندگان می روید می توانید جوجه کشی پرندگان و سر از تخم درآوردنشان را هم ببینید.

علاوه بر قدم زدن در این فضای سرسبز که صدای پرندگان در آن پیچیده است در دریاچه مصنوعی باغ می توانید قایق سواری کنید.

باغ پروانه ها، شهر پروانه های رنگارنگ

تا حالا 6000 پروانه را یکجا دیده اید؟ در باغ پروانه مالزی هزاران پروانه زیبا را می بینید که به جای گل ها شما را برای فرود انتخاب می کنند. باغ پروانه ها بخش های مختلف دارد و همه جا می توانید این پروانه های رنگارنگ را که خیلی فضا را رویایی نموده اند، ببینید. جاهایی از باغ که گل زیاد است و روی آن ها هم با آب و عسل اسپری شده است احتمالا پروانه های بیشتری می بینید و فرصت برای گرفتن عکس های فوق العاده هم بیشتر است.

باغ پروانه ها نزدیک باغ پرندگان و آکواریوم است و می توانید این جاهای تماشای را یکی پس از دیگری در یک روز ببینید.

آکواریوم کوالالامپور، جهانی زیر آب از نزدیک

جذابیت جهانی رنگارنگ زیر آب عظیم و کوچک نمی شناسد و همه را شیفته خود نموده است. آکواریوم کوالالامپور که یکی از معروف ترین و مجهزترین آکواریوم های جهانست یکی از تفریح های درجه یک برای خانواده هاست.

یک راهروی 90 متری 33 آکواریوم مختلف را طوری به هم وصل نموده است که شما راستاتان را از ابتدای راهرو آغاز می کنید و تا خاتمه بدون عوض کردن راستا می توانید همه آن ها را ببینید.

اینجا شما با یک تیر هزاران نشان می زنید. بیش از 250 نوع ماهی و آبزی مختلف از جمله: ماهی پیرانای شکم قرمز که در رودخانه آمازون زندگی می نماید تا خرچنگ نعل اسبی که اصلا خرچنگ نیست و ماهی های برقی که می توانند میدان الکتریکی فراوری کنند.

علاوه بر تماشا ماهی ها، فعالیت های هیجان انگیزتری هم می توانید اینجا انجام دهید مثل شنا کردن با کوسه ها، ورود به قفس دیوانگی و غذا دادن به ماهی ها از نزدیک. یکی از تجربه های متفاوت در آکواریوم کوالالامپور می تواند تاچ پول باشد. تاچ پول استخری است که در آن بازدید کننده ها می توانند با بافت بدن گونه های مختلف آشنا شوند و با نظارت پرسنل آنها را لمس کنند.

فقط حواستان باشد که آخر هفته ها و روزهای تعطیل خیلی آکواریوم شلوغ می گردد و برای اینکه در صف بلیط نمانید بهتر است از قبل بلیط تان را آنلاین خریداری کنید.

محله چینی ها، چین در مالزی

محله چینی های کوالالامپور یکی از جاهایی است که گشت و گذار در آن برای جهانگردها خیلی جالب است. چاینا تاون یک محله بسیار شلوغ است که برای خرید اجناس مقرون به صرفه قیمت مناسب است. فروشنده ها اغلب قیمت ها را دو سه برابر می گویند و اگر اهل چانه زدن نباشید جنس ها را خیلی گران تر از قیمت های واقعی به شما می فروشند.

در محله چینی ها چه چیزهایی می توانید خریداری کنید؟

البته سال های اخیر بیشتر به جای چینی های بنگلادشی ها در این محله زیاد شده اند و فروشنده ها بنگلادشی هستند نه چینی که تشخیص این برای ما آسان نیست. اجناسی هم که اینجا می فروشند کپی برندهای معروف است. جنس های که می فروشند بیشتر ساعت مچی، انواع لباس، کیف و کفش و لوازم تزیینی است.

تجربه جهانگردان از محله چینی ها

بر اساس تجربه جهانگردان در tripadvisor.com بهتر است وقتی بار اول قیمت کردید همان را نخرید و ذوق زده نشوید. از چند جا بپرسید و با چانه زدن قیمت را به قیمت واقعی جنس برسانید. بعلاوه بهتر است اجناسی که در ویترین و جلو مغازه ها گذاشته اند را نخرید و از فروشنده بخواهید که از انبار یا داخل مغازه برایتان بیاورد.

هتل های مالزی

حالا که طبیعت مالزی و جاذبه های جهانگردی این کشور برای جهانگردان سنگ تمام گذاشته اند، باید هتل هایی ساخته می شد که به این کشور و این جاذبه ها بیاید. به خاطر همین هم است که مالزی انواع هتل از 5 ستاره گرفته تا هتل های مقرون به صرفه قیمت را ساخته است تا با سلیقه و بودجه همه مسافران جور دربیاید. اگر دنبال برترین هتل مالزی هستید باید بگوییم که این تا حد زیادی به بودجه و شرایط سفر شما بستگی دارد. ما در ادامه چند مورد از هتل های مالزی در کوالالامپور را معرفی می کنم تا در سفر بعدی خود انتخاب بهتری برای هتل و اقامت در مالزی داشته باشید.

هتل های 5 ستاره مالزی

هتل های 5 ستاره مالزی در کوالالامپور که مقصد بیشتر جهانگردان ایرانی است یک گزینه ایده آل برای سفرهای لوکس است. در ادامه سه مورد از برترین هتل های لوکس و 5 ستاره مالزی را معرفی می کنیم.

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور (Mandarin Oriental)

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور یکی از محبوب ترین هتل های 5 ستاره کوالالامپور است که همه چی تمام است. موقعیت این هتل که بین برج های دوقلوی پتروناس است محبوبیت این هتل را بیشتر هم نموده است.

اتاق ها و آپارتمان های هتل از تمام امکانات برترین نوع آن را در اختیار مهمانان قرار می دهند. هتل استخر روباز، زمین گلف، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی و اسپا هم دارد. در 10 رستوران مختلف هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می گردد..

هتل تریدرز (Traders Hotel)

این هتل 5 ستاره هم به خاطر موقعیت و هم به خاطر امکانات خیلی خوبی که دارد یکی از هتل های معروف و محبوب کوالالامپور است. از پنجره های تمام قد اتاق های این برج های دو قلو را می توانید ببینید و تمام شهر زیر پای شماست. در تمام اتاق ها امکانات لازم برای یک اقامت دنج و به یادماندنی از تخت خواب های راحت گرفته تا مبل، تلوزیون، مینی بار و سرویس بهداشتی و حمام در اختیار مهمانان است.

غذاهای آسیایی مختلف هم می توانید در رستوران گوبو چیت چت هتل نوش جان کنید و البته غذاهای بین المللی هم اینجا سرو می گردد. برای کسانی هم که اهل استیک و غذاهای گریل شده هستند، این رستوران باکیفیت ترین غذاها را سرو می نماید. هر لحظه دلتان خواست آب تنی کنید به استخر هتل سر بزنید و از اسپا و جکوزی آن لذت ببرید. سالن بدنسازی هم برای پیگیری برنامه های ورزشی به راه است.

هتل رنسانس (Hotel Renaissance)

هتل 5 ستاره رنسانس هم در نزدیکی برج های دوقلو پتروناس واقع شده است و همین نشان می دهد که موقعیت هتل طوری است که دسترسی به اغلب جاذبه های جهانگردی کوالالامپور آسان است. در نظرسنجی های booking.com هم این هتل جزو گزینه های اول مهمانان برای اقامت است.

در تمام محوطه هتل اینترنت Wi-Fi وجود دارد. بعید است غذای باب میل شما در منوهای بالابلند 5 رستوران مخنلف هتل نباشد. این رستوران ها انواع غذاهای آسیایی و بین المللی را سرو می کنند.

مراکز خریدی زیادی اطراف هتل هستند و هر موقع که بخواهید به راحتی می توایند به آن ها دسترسی داشته باشید. اگر هم خواستید در هتل تان بمانید آنقدر تفریح و تفریح فراهم است که به ندرت حوصله شما سر می رود. هر لحظه که دلتان بخواهد می توانید به اسپای هتل بروید و یک ماساژ درست و حسابی بگیرید. در سالن ورزشی مجهز هتل هم می توانید برنامه های ورزشی تان را دنبال کنید. از استخر روباز هتل و نوشیدنی های خنک هم غافل نشوید.

هتل های 4 ستاره مالزی

هتل های 4 ستاره مالزی اگرچه مقرون به صرفه تر از هتل های 5 ستاره هستند اما واقعا نمی توان تفاوت چشمگیری بین آن ها و هتل های 5 ستاره پیدا کرد. مالزی هتل های 4 ستاره خیلی مناسبی دارد که برای جهانگردانی که می خواهند با قیمت مناسب اقامت خوب و با کیفیتی داشته باشند گزینه های خوبی هستند.

هتل کنکورد کوالالامپور (Concorde Hotel Kuala Lumpur)

هتل کنکورد یکی از هتل های 4 ستاره محبوب جهانگردان در کوالالامپور است. هتل کنکورد درست در قلب کوالالامپور واقع شده است و هر جا که بخواهید بروید به سادگی دسترسی دارید. از این هتل تا برج های دوقلوی کوالالامپور هم چند دقیقه فاصله هست.

اتاق های هتل کنکورد اغلب عظیم هستند و فضای خیلی خوبی دارند. تمام امکانات اقامتی لازم هم از برترین نوع در اتاق ها تعبیه شده است.

هتل 6 رستوران مختلف دارد که در منوی آنها انواع غذاهای آسیایی و بین المللی لذیذ سرو می گردد. علاوه براین یک شیرینی فروشی خیلی خوب هم دارد که می توانید انواع شیرینی های تازه پخت را آنجا امتحان کنید.

در کنار استخر روباز هتل انواع نوشیدنی ها سرو می گردد. آب تنی در این استخر با نوش جان کردن نوشیدنی خنک می تواند خستگی تمام روزهای کاری را یکجا به در کند. علاوه بر استخر روباز، هتل استخر سر پوشیده هم دارد و همنیطور یک باشگاه مجهز که در طول اقامت از برنامه های ورزشی تان دور کنند.

هتل رویال کوالالامپور (Hotel Royal Kuala Lumpur)

در هتل رویال کواالالامپور شما تقریبا تمام امکانات یک هتل 5 ستاره را در هتل 4 ستاره دریافت می کنید. موقعیت هتل درست در مرکز کوالالامپور و با نزدیکی به معروف ترین جاذبه این شهر یعنی برج های دوقلو و البته مراکز خرید این هتل را یک گزینه خوب برای اقامت نموده است.

هتل رویال کوالالامپور در ارائه خدمات به مهمانانش کم نمی گذارد. شما می توایند از اینترنت پر سرعت در تمام محوطه هتل بهره ببرید. اتاق ها تمام امکانات لازم از تخت و مبل راحت گرفته تا مینی بار، چای ساز، تلوزیون و سرویس بهداشتی و حمام تر و تمیز را دارند.

در رستوران هتل غذاهای بسیار متنوعی سرو می گردد و می توانید عصرها در کافه لابی دنج کنید و خودتان را مهمان نوشیدنی ها و میان وعده های لذیذ.

هتل فوراما بوکیت کوالالامپور (Furama Bukit Bintang)

این هتل 4 ستاره آنقدر امکانات خوبی دارد که واقعا نمی توان تفاوت بین آن و هتل های 5 ستاره را تعیین کرد. بیشتر کسانی که در این هتل اقامت داشته اند از برخورد خوب کارکنان و کیفیت سرویس هتل تعریف می کنند.

اتاق های هتل هم که به برترین شکل و با مناسب ترین امکانات تجهیز شده اند. اینجا اتاق های ویژه خانواده ها هم هست که اقامت را برای خانواده ها راحت تر می نماید. هتل سه رستوران مختلف دارد که در آن ها برای سلیقه های مختلف می توان غذا پیدا کرد. کافه سینامون انواع نوشیدنی را با همراه با موسیقی زنده سرو می نماید.

اگر برنامه بدنسازی و ورزشی خاصی دارید، در طول اقامت تان در هتل فوراما هم می توانید برنامه هایتان را پیگیری کنید. برای آب تنی هم می توانید از استخر فوق العاده هتل بهره ببرید.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1264

به "صفر تا صد سفر به مالزی و معرفی جاذبه های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد سفر به مالزی و معرفی جاذبه های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید