فرار پرسپولیس از شکست برابر طرفدار، سرخپوشان همچنان دور از صدر

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه میزبان تیم طرفدار که این ملاقات با تساوی 2 به 2 سرانجام یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند.

فرار پرسپولیس از شکست برابر طرفدار، سرخپوشان همچنان دور از صدر

در این بازی که از ساعت 18 آغاز شد ابتدا محمد حسینی (39) برای طرفدار گلزنی کرد و سپس فرشاد فرجی (41) کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم محمدجواد محمدی در دقیقه 54 برای طرفدار گل زد و سیامک نعمتی در دقیقه 92 گل تساوی را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این نیمه یک بازی هجومی و برتر نسبت به تیم طرفدار انجام داد. مهدی ترابی دو بار در 13 دقیقه ابتدایی مسابقه فرصت گلزنی داشت که ضرباتش به گل تبدیل نشد. مهدی عبدی هم در دقیقه 11 یک موقعیت تک به تک با دروازه بان طرفدار را از دست داد.

در ادامه، طرفدار بازیکنان پرسپولیس را با گل دقیقه 39 حسینی غافلگیر کرد اما شاگردان یحیی گل محمدی دو دقیقه بعد با ضربه سر فرشاد فرجی روی کرنر ارسالی مهدی ترابی گل تساوی را به ثمر رساند تا سرخپوشان بازنده به رختکن نفرایند.

نیمه دوم با مصدومیت مهدی ترابی آغاز شد تا او از ابتدای نیمه دوم جایش را به سعید آقایی بدهد و وحید امیری یک خط جلوتر برود تا قدرت تهاجمی سرخپوشان بیشتر گردد.

شاگردان گل محمدی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم یک توپ را به تیر افقی دروازه حریف زدند اما خیلی زود گل دوم را روی اشتباه حامد لک دریافت کردند تا کار برایشان سخت گردد.

در دقیقه 54 ارسال یک ضربه کرنر فرصت را برای تیم طرفدار فراهم کرد تا دروازه پرسپولیس را باز کند اما این حامد لک بود که با یک مهار اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا کار برای سرخپوشان سخت گردد.

بعد از این گل شرایط به سود طرفدار تغییر کرد و استرس رسیدن به گل تساوی اوضاع را برای پرسپولیس سخت کرد و هر چند این تیم حملات زیادی را تا پشت محوطه جریمه تیم سفیدپوش طراحی کرد اما نتوانست دروازه را با خطر جدی روبرو کند.

حتی تعویض هایی هم که یحیی گل محمدی انجام داد و حامد پاکدل و رضا اسدی را به میدان فرستاد هم نتوانست تاثیری در فرایند بازی سرخپوشان داشته باشد تا در دقایق پایانی تیم سفیدپوش به لاک دفاعی برود و پرسپولیس بر مقدار حملاتش اضافه کند.

در حالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود پرسپولیس در دقیقه 92 روی یک ارسال و ضربه سر سیامک نعمتی که به بدن بازیکن حریف هم برخورد کرد به گل تساوی دست پیدا کرد.

پرسپولیس با این تساوی 16 امتیازی شد و همچنان با صدر جدول فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1457

به "فرار پرسپولیس از شکست برابر طرفدار، سرخپوشان همچنان دور از صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار پرسپولیس از شکست برابر طرفدار، سرخپوشان همچنان دور از صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید