فیلم رفتار تمسخر آمیز بهاره رهنما ، مگر مردم بلد نیستند ؟

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران: بهاره رهنما بازیگر زن مشهور تلویزیون به شما آموزش می دهد که چگونه در طول روز آب بخورید، البته با روش خاص خودش !

فیلم رفتار تمسخر آمیز بهاره رهنما ، مگر مردم بلد نیستند ؟

بهاره رهنما باز هم جنجالی شد . این بار بهاره رهنما در یک ویدیو آب خوردن را به مردم آموزش می دهد . بهاره رهنما حتی آب خوردنش هم با بقیه فرق دارد . در این ویدیو بهاره رهنما مدعی است که نوشیدن آب به روش او باعث شادابی پوست هم می گردد .این ویدیو بهاره رهنما تا به حال واکنش های زیادی را در پی داشته است.

جالب است بدانید خانم بهاره رهنما در یک مصاحبه اعلام نموده بود که زیاد از فضای مجازی استفاده نمی نماید، ولی بنده خدا از آب خوردن مردم گرفته تا لباس و کیف و کفش و آرایشگاه و غذای گربه و سگ و ... اظهار نظر میکنه که در بازه زمانی 6 صبح تا پاسی از شب طول میکشه. و جالبه بدونید که بیشترین استوری ها رو در میان هنرمندان مشهور داره که اکثرا تبلیغاته.

آیا بهاره رهنما فخر فروشی می نماید ؟

جالب است بدانید که نظر بهاره رهنما درباره اینکه در شبکه های اجتماعی در حال فخر فروشی است با نظر مردم کاملا فرق دارد : بهاره رهنما زندگی لوکسی دارد با توجه به مهمانی ها و تصاویری که منتشر می نماید این به روشنی تعیین است. اما اینکه آیا او فخر فروش است یا نه ما قضاوتی نمی کنیم. او تصاویر و فیلم هایی را از سرگرمی و خوشگذرانی و مهمانی ها منتشر می نماید و مردم واکنش نشان می دهند. بهاره رهنما این روزها در تلویزیون حضور ندارد ؟ قابل ذکر است که بهاره رهنما اعلام نموده ممنوع التصویر است و تلویزیون از او خواسته پروژه ای که در حال ساخت بود را ترک کند. احتمالا این اقدام تلویزیون به علت حاشیه های زیاد این بازیگر زن است.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1356

به "فیلم رفتار تمسخر آمیز بهاره رهنما ، مگر مردم بلد نیستند ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم رفتار تمسخر آمیز بهاره رهنما ، مگر مردم بلد نیستند ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید