مفت بازی گلیج مقابل اسنایدر در 3 ثانیه پایانی، شانس دو برنز ایران در دو وزن آخر

به گزارش تور فرانسه، نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران در 3 ثانیه مانده به انتها مغلوب حریف اسم دار آمریکایی شد و از رسیدن به فینال کشتی آزاد قهرمانی دنیا بازماند.

مفت بازی گلیج مقابل اسنایدر در 3 ثانیه پایانی، شانس دو برنز ایران در دو وزن آخر

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های دو وزن خاتمهی کشتی آزاد قهرمانی دنیا در نروژ، مجتبی گلیج نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران و دارنده 2 مدال طلای زیر 23 سال دنیا، در ملاقات نیمه نهایی مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای دنیا و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در حالیکه در این مبارزه سخت و سخت تا 3 ثانیه مانده به خاتمه 2 بر یک پیش بود، روی حمله خودش در خاک اسنایدر نشست و 2 امتیاز از دست داد تا با نتیجه 3 بر 2 شکست بخورد و کشتی برده را با اشتباه خودش واگذار کند.

گلیج پیش از این در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز دنیا از گرجستان به روی تشک رفت و در خاتمه با نتیجه 4 بر صفر به فزونی رسید. وی در مبارزه دوم مقابل رادو لیفتر از مولداوی در فاصله 2 دقیقه مانده به خاتمه مبارزه با نتیجه عالی 10 بر صفر پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید و در سومین مبارزه هم برابر الیشر یرگالی از قزاقستان با نتیجه 6 بر یک به فزونی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

بعلاوه عرفان الهی دارنده مدال طلای جوانان دنیا پیش از این در دور نخست به مصاف جینتارو موتویاما نفر سوم زیر 23 سال دنیا از ژاپن رفت و در خاتمه با نتیجه قاطع 8 بر صفر به فزونی رسید. وی سپس در یک مبارزه سخت برابر نیکولای گراحمز از مولداوی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید اما در این مرحله مقابل آکماتالیف از قرقیزستان در یک کشتی پر افت و خیز با حساب 8 بر 8 و به علت فن 4 امتیازی حریف، بازنده شد و با توجه به فینالیست شدن حریف قرقیزستانی با شکست کشتی گیر روس، الهی راهی گروه بازنده ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند.

بعلاوه از ساعت 19.45 دقیقه امشب امیر محمد یزدانی در 65، محمد نخودی در 79 و کامران قاسمپور در وزن 92 کیلوگرم برای کسب مدال طلای دنیا به مصاف رقبایشان می فرایند.

پیش از این و در 4 وزن نخست این رقابت ها، حسن یزدانی در 86 و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم صاحب طلای دنیا شدند اما رحمان عموزاد در 61 و یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1357

به "مفت بازی گلیج مقابل اسنایدر در 3 ثانیه پایانی، شانس دو برنز ایران در دو وزن آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مفت بازی گلیج مقابل اسنایدر در 3 ثانیه پایانی، شانس دو برنز ایران در دو وزن آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید