مقاله: 5 دلیل عمده قطعی های پشت سرهم اینترنت و راهکار آن ها

به گزارش تور فرانسه، گاهی اوقات مشکل از سرویس دهنده است و آن ها با عوض کردن خط، دادن سرویس بهتر، دادن سرویسی متناسب با مشخصات و توان کشش خط تلفن شما یا برخی تنظیمات، وضعیت اینترنت را پایدار می کنند.

مقاله: 5 دلیل عمده قطعی های پشت سرهم اینترنت و راهکار آن ها

شاید در 40 درصد موارد پای شرکت سرویس دهنده در قطعی های اینترنت گیر است.

اگر هیچ یک از این ها مشکل قطعی های اینترنت به علت خرابی مودم را رفع نکرد؛ بهتر است مودم را به تعمیرگاه بفرستید یا اگر گارانتی دارد برای شرکت گارانتی کننده آن ارجاع دهید.

برای عیب یابی کابل های درون خانه، خیلی راحت و با هزینه ای کم چند متر کابل تلفن جدید بخرید و از نقاط مختلفی به مودم وصل کنید. اگر مشکل قطعی های اینترنت رفع شد؛ پس کابل های قدیمی دارای نویزی بودند که اینترنت را قطع می کرده است.

راه حل هم این است که اگر مودم شما خیلی قدیمی است؛ با مودم جدیدتری تعویض کنید. اگر مودم نسبتا جدید است؛ آن را ریست سخت یا ریست کارخانه ای کرده و دوباره تنظیم کنید.

اگر کابلی که از پریز تلفن تا مودم کشیدید یا کابلی که از جعبه تقسیم تلفن دم در خانه تان تا درون اتاق و بعد مودم شما آمده یا حتی خط تلفنی که از جعبه تقسیم و کافوی نزدیک خانه شما خراب، شکسته، بدون روکش، بریده و مخدوش باشد؛ نویزهای آنی می توانند دلیل قطعی اینترنت باشند.

منبع مقاله: 5 دلیل عمده قطعی های پشت سرهم اینترنت و راهکار آن ها

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1392

به "مقاله: 5 دلیل عمده قطعی های پشت سرهم اینترنت و راهکار آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 5 دلیل عمده قطعی های پشت سرهم اینترنت و راهکار آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید