منصور: 2245 هکتار از اراضی قله دماوند به بیت المال بازگشت

به گزارش تور فرانسه، رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته، سند یک پلاک دیگر از قله دماوند به مساحت 2245 هکتار به نام سازمان جنگل ها و مراتع کشور صادر شد.

منصور: 2245 هکتار از اراضی قله دماوند به بیت المال بازگشت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مسعود منصور اضافه کرد: کوه دماوند جزو انفال و متعلق به بیت المال و ثروتی بین نسلی است.

وی گفت: مجموع آن چیزی که به عنوان کوه دماوند می شناختیم 10 پلاک ثبتی با مساحت 18 هزار و 200 هکتار بود که با کوشش سازمان جنگل ها و مراتع و یاری سازمان ثبت و اسناد املاک کشور، سند 8 پلاک به مساحت 14 هزار و 200 هکتار به نام این سازمان صادر شد.

وی گفت: در ماه اخیر توانستیم یک پلاک دیگر به مساحت 2245 هکتار که در واقع همان پلاک نهم است را از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سند بگیریم که مجموع اراضی تحت تصرف سازمان ملی جنگل ها و بازگشت داده شده به بیت المال امروز به 16 هزار و 500 هکتار رسیده است.

وی اضافه کرد: تنها یک پلاک دیگر از قله دماوند به جای مانده که مساحت آن هزار و 600 هکتار است و در کوشش هستیم و امیدواریم با تعاملی که با سازمان ثبت و سازمان اوقاف داریم سند آن را هم به نام سازمان جنگل ها و مراتع صادر گردد.

رئیس سازمان جنگل ها و مراتع در سرانجام گفت: آن بخش هایی از قله دماوند که سابقه مستثنیات و غیر ملی و بخشی هم که سابقه وقفیت دارد برای ما محترم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1624

به "منصور: 2245 هکتار از اراضی قله دماوند به بیت المال بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصور: 2245 هکتار از اراضی قله دماوند به بیت المال بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید