نامه استعفایم در جیبم است، شرایط تیم والیبال گنبد بغرنج است

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال تیم شهرداری گنبد در شرایط پیچیده ای واقع شده است و دو پشت خط زن این تیم به علت عدم پرداخت اقتصادی تصمیم به جدایی از این تیم گرفتند.

نامه استعفایم در جیبم است، شرایط تیم والیبال گنبد بغرنج است

بزرگ جزیده در مصاحبه با خبرنگاران درباره جدایی دو پشت خط زن این تیم گفت: سهل انگاری مجموعه باشگاه باعث شد تا دو بازیکن از تیم جدا شوند و شرایط بیش از گذشته پیچیده تر گردد. از حدود 25 روز قبل بارها به مجموعه تاکید نمودم که مطالبات بازیکنان پرداخت گردد اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد و در حال حاضر تیم گنبد در شرایط بغرنجی واقع شده است.

سرمربی تیم والیبال گنبد ادامه داد: با تمام مشکلاتی که وجود داشت تیم را به انتها رسانده بودیم و برای دور برگشت نیز برنامه ریزی خوبی نموده بودیم اما با وجود اتفاقاتی که اتفاق افتاده است نمی دانم درادامه باید چه تصمیمی بگیریم، به احتمال زیاد من نیز از تیم جدا گردد چراکه نامه استعفایم را نوشته ام و در جیبم است.

جزیده در سرانجام تاکید نمود: از بازیکنان انتظار خویشتن داری بیشتری داشتیم چرا که قرار بود امروز 55 درصد قراردادها واریز گردد اما آن ها از تیم جدا شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1558

به "نامه استعفایم در جیبم است، شرایط تیم والیبال گنبد بغرنج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه استعفایم در جیبم است، شرایط تیم والیبال گنبد بغرنج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید