نقد دانشجویی فیلم راستا سبز

به گزارش تور فرانسه، انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه الزهرا (س) در بیست و هشتمین جلسه نقدباز خود، فیلم The Green Mile را نقد و آنالیز می نماید.

نقد دانشجویی فیلم راستا سبز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، جهت سبز فیلمی فانتزی درام به کارگردانی فرانک دارابونت است که براساس رمانی از استیون کینگ ساخته شده است و در آن تام هنکس در نقش پل اجکام و مایکل کلارک دانکن در نقش جان کافی بازی می نمایند و اجکوم (هنکس) سر نگهبان بخش محکومان مرگ یک زندان ایالتی است. یکی از زندانیان، سیاه پوست تنومند و قوی هیکلی به نام جان کافی (دانکن) است که به اتهام قتل به اعدام محکوم شده است و توانایی حرف زدن را به خوبی ندارد، در خود فرو رفته، با اعتماد به نفس پایین و از نگاهی یک انزواطلب اجتماعی است ولی قلب رئوف دارد و انسانی با محبت است.

داستان از زبان راوی آن یعنی تام هنکس که در خانه سالمندان است و به واسطه دیدن فیلمی به یاد خاطرات خود افتاده است روایت می گردد و در زندانی اتفاق می افتد که تام هنکس از زندانبانان است و متهم جان کافی (مایکل کلارک) را به جرم قتل دو دختر بچه به آنجا منتقل نموده اند و به زودی اعدام خواهند کرد.

نقد فیلم The Green Mile، ویژه دانشجویان دانشکده علوم ریاضی است و روز 12 مهر ساعت 19 به صورت مجازی برگزار می گردد

علاقه مندان جهت شرکت و پیوستن به گروه#نقدباز می توانند به آیدی AlzahraCSS-admin @ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 735

به "نقد دانشجویی فیلم راستا سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد دانشجویی فیلم راستا سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید