واکسن کرونای چینی به یک میلیون نفر تزریق شد

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، شرکت داروسازی سینوفارم ادعا می نماید طی طرح استفاده اضطراری واکسن بالقوه، حدود یک میلیون نفر آن را دریافت نموده اند.

واکسن کرونای چینی به یک میلیون نفر تزریق شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گفته لیوجینگ ژن مدیرعامل این شرکت چینی، هیچ عارضه جانبی شدیدی در دریافت کنندگان آن رصد نشده است. او طی بیانیه ای در وی چت اعلام نمود: در طرح استفاده اضطراری از واکسن، حدود یک میلیون نفر آن را دریافت کردند. ما هیچ گزارشی از عوارض جانبی شدید دریافت نکردیم و فقط علائمی معتدل در بدن دریافت کنندگان مشاهده شد.

واکسن بالقوه مذکور به کارگران ساختمانی، دیپلمات ها و دانشجویانی تزریق شده که طی شیوع همه گیری به بیش از 150 کشور دنیا سفر نموده اند و هیچکدام از آنها ابتلاء به کووید 19 را گزارش ننموده اند.

البته ژن در ششم نوامبر اعلام نمود 56 هزار نفر این واکسن را دریافت و به خارج از کشور سفر نموده اند.

مدیرعامل سینوفارم در یک موقعیت دیگر اعلام نموده بود مرحله سوم آزمایش بالینی با حدود 60 هزار نفر در 10 کشور (از جمله امارات متحده عربی، مصر، اردن، پرو و آرژانتین) اجرا شده است.

سینوفارم دو واکسن بالقوه برای مقابله با کووید 19 توسعه داده و معین نیست کدامیک از آنها به یک میلیون نفر تزریق شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 838

به "واکسن کرونای چینی به یک میلیون نفر تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونای چینی به یک میلیون نفر تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید