گوگل نام تنسور G2 را برای پردازنده سری پیکسل 7 تأیید کرد

به گزارش تور فرانسه، به نظر می رسد که سری پردازنده های اختصاصی تنسور گوگل به یک نقطه اتکاء مهم برای گوشی های هوشمند آینده گوگل تبدیل گردد، زیرا غول موتور جست وجو نام چیپست سری پیکسل 7 را معرفی نموده است. طبق آنچه این شرکت در صفحه ی رسمی گوشی های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو درج نموده، نسل بعدی پردازنده اختصاصی گوگل با نام تنسور G2 شناخته می گردد. بعلاوه رویداد رونمایی از گوشی های سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) برگزار خواهد شد.

گوگل نام تنسور G2 را برای پردازنده سری پیکسل 7 تأیید کرد

گوگل به توسعه این تراشه اشاره نموده بود، اما از آن موقع تا به امروز برخلاف شایعات و حدس های هیچگاه از نام تنسور 2 یا هرگونه نام رسمی دیگری برای آن استفاده نمی کرد. گزارش های قبلی نیز تنها به پردازنده GS201 اشاره نموده بودند. این طور که به نظر می رسد گوگل میخواهد از نسل های بعدی این تراشه اختصاصی به عنوان قلب تپنده گوشی های هوشمند آینده اش بهره ببرد. با توجه به اینکه سامسونگ در حال حاضر بر روی نسل سوم چیپست تنسور کار می نماید، به راحتی می توان حدس زد که نام این پردازنده بر اساس آخرین تاییدیه گوگل تنسور G3 خواهد بود.

این شرکت بزرگ فناوری ادعا نموده که سری پیکسل 7 با تراشه تنسور G2 ویژگی های مفیدتر و شخصی سازی شده بیشتری را در قسمت عکاسی، فیلم برداری، امنیت و تشخیص گفتار به کاربران ارائه می دهد. شنیده ها بعلاوه حاکی از آن هستند که تنسور G2 مانند نسل پیشین خود به چینش 2+2+4 پایبند خواهد ماند، در این صورت تراشه 2 هسته قدرتمند، 2 هسته میانه و 4 هسته کم مصرف را شامل خواهد شد. گفته می گردد مودم 5G به کار رفته در این تراشه هم ساخت سامسونگ بوده و اگزینوس مودم 5300 نام خواهد داشت.

آن طور که افشاگران فاش نموده اند، پیکسل 7 پرو به عنوان قدرتمندترین گوشی سری پیکسل 7 از یک نمایشگر 6.8 اینچی OLED منحنی با رزولوشن QHD پلاس همراه با پشتیبانی از نرخ رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد. بعلاوه انتظار می رود که این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کند. به نظر می رسد پیکسل 7 پرو ابعادی معادل 163 در 76.6 در 8.7 میلی متر دارد که کمی نازک تر و پهن تر از پیکسل 6 پرو است. در رویداد توسعه دهندگان گوگل که اواسط اردیبهشت ماه برگزار گردید، گوگل تصاویر رسمی سری پیکسل 7 را در معرض نمایش گذاشت که به لطف آن ها توانستیم به بعضی از مشخصات طراحی این گوشی ها دسترسی پیدا کنیم.

گوگل تغییراتی را در نوار دوربین معروف گوگل پیکسل ایجاد نموده تا لنز پریسکوپی تله فوتو نوار دوربین روی پنل پشتی گوشی را از دو لنز دیگر جدا کند. این در حالی است که در نسل قبلی این گوشی ما شاهد قرارگیری 3 لنز به صورت تکی و جدا از هم بودیم. سنسور اصلی این گوشی هوشمند پرچم دار، سنسور 50 مگاپیکسلی Isocell GN1 است. در کنار این سنسور، یک دوربین 48 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز تعبیه شده است. ظاهراً یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی روی پنل جلویی این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

طبق گزارشات اخیر پیکسل 7 پرو از پنل سامسونگ S6E3HC4 استفاده می نماید که به نظر می رسد کمی بهبودیافته تر و پیشرفته تر از مدل S6E3HC3 مورد استفاده در پیکسل 6 پرو باشد. این پنل به احتمال زیاد از رزولوشن 3120 در 1440، مشابه بسیاری از برترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار، پشتیبانی می نماید. در نهایت باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که با شارژر 33 واتی به سرعت شارژر خواهد شد.

منبع: Andriodcenteral

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1666

به "گوگل نام تنسور G2 را برای پردازنده سری پیکسل 7 تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل نام تنسور G2 را برای پردازنده سری پیکسل 7 تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید