آندرانیک تیموریان: اختلاف اسکوچیچ و طارمی باید به زودی حل گردد

به گزارش تور فرانسه، آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی به اختلافات بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ واکنش نشان داد.

آندرانیک تیموریان: اختلاف اسکوچیچ و طارمی باید به زودی حل گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی به اختلافات بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ واکنش نشان داد. آندرانیک تیموریان درمورد شرکت در کلاس های مربیگری سطح A آسیا گفت: جا دارد از فدراسیون فوتبال و همینطور اساتیدی که در این جهت همراه ما بودند تشکر کنم. به علت شیوع کرونا شرایط برای برپایی چنین مراسماتی سخت است و خیلی اتفاق خوبی بود که توانستند بازیکنانی قدیمی تیم ملی و اساتید را کنار هم جمع نمایند تا این دوره برگزار گردد.

تیموریان ادامه داد: تمامی کسانی که اینجا حضور داشتند کوشش دارند تا به رشد و ارتقا فوتبال ایران یاری نمایند و باتوجه به سطح کلاس هایی که وجود دارد به نظرم آینده روشنی پیش روی مربیان آینده خواهد بود.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه پیشنهادی برای سرمربیگری دارد یا خیر گفت: تازه این کلاس ها به اتمام رسیده است؛ چند پیشنهاد وجود داشت که موافقتی صورت نگرفت و فعلا تصمیم گرفتم که این کلاس ها را سپری کنم. به همین دلیل فعلا ترجیح می دهم چنین کلاس هایی را دنبال کنم تا در شرایط مناسب به پیشنهادات پاسخ بدهم.

کاپیتان سابق تیم ملی درمورد اختلافات بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ گفت: به نظرم باید یک میزان صبورتر باشیم و از گفتار هایی که استفاده می کنیم جنجال ساز نباشد. البته که درگذشته هم چنین مسائلی در فوتبال ایران و همینطور تیم ملی هم بوده؛ اتفاق عجیبی رخ نداده است امیدوارم که به زودی رفع گردد، چون همه ما یک هدف برای صعود به جام جهانی داریم و پررنگ شدن این مسائل تمرکز تیم را بهم می ریزد.

تیموریان بعلاوه درمورد شرایط تیم ملی در جهت صعود به جام جهانی قطر گفت: شرایط تیم ملی بد نیست و شرایط خوبی حاکم است. از نظر من تیمی شایسته داریم که بتوانند به جام جهانی صعود نمایند. به نظرم مهم این است که تیم ملی ایران و پرچم سه رنگ کشورمان در قطر به اهتزاز درآید و تفاوتی ندارد که چه کسی در این جهت پررنگ تر باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1401

به "آندرانیک تیموریان: اختلاف اسکوچیچ و طارمی باید به زودی حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آندرانیک تیموریان: اختلاف اسکوچیچ و طارمی باید به زودی حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید