چمنیان: بعد از عملکرد تیم ملی در روسیه، انتظارات از ما بالا رفته

به گزارش تور فرانسه، سرمربی تیم ملی نوجوانان می گوید موفقیت تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران باعث بالا رفتن انتظارات از تیم تحت راهنمایی او شده است.

چمنیان: بعد از عملکرد تیم ملی در روسیه، انتظارات از ما بالا رفته

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره شرایط تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: در شش ماهه نیمه دوم سال 96 که اردوی تدارکاتی بین المللی نداشتیم، در سایه پیگیریهای فدراسیون فوتبال و به طور تعیین دستور دبیرکل و مساعدتهای کمیته جوانان و امور بین الملل توانستیم به قطر، چین و اردن برویم. همچنین فردا (پنجشنبه 14 تیر ماه) برای اردوی آماده سازی و انجام دو ملاقات محبت آمیز با تیمهای ملی فوتبال جوانان آذربایجان راهی این کشور خواهیم شد.

وی در ادامه در مورد دو ملاقات محبت آمیز با تیم ملی فوتبال نوجوانان اردن اعلام کرد: با توجه به برگزاری امتحانات مدارس، وقفه یک ماههای در اردوهای ما اتفاق افتاده بود و به همین دلیل دو بازی محبت آمیز با نوجوانان اردن انجام دادیم. در مجموع از فرایند کار راضی هستیم. بعد از بازی با اردن اردو را تعطیل نکردیم و از 27 خرداد تا 20 تیرماه برنامه فشرده ای را برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا آنها را در شرایط مسابقه قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در افزود: بعد از عملکرد خوب تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه تمام نگاه رسانه ها در حال حاضر به تیمهای ملی امید و نوجوانان است. انتظار از تیم ملی نوجوانان بالا رفته است. حفظ موفقیت سخت تر از کسب موفقیت است و تیم ملی نوجوانان ما موفقیتی را کسب کرد که رسالت ما و کادرفنی را سخت تر می نماید.

چمنیان درباره تیمهای هم گروه با ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با اندونزی، ویتنام و هند هم گروه هستیم. بازی اول برابر اندونزی است. فیلم بازی های این تیم را به دست آوردیم و در حال رصد و بررسی هستیم. با توجه به افکار عمومی و البته خود ما تصور داشتیم اندونزی تیم پایین تری نسبت به ویتنام و هند باشد، اما تیم خطرناکی است. باید مقابل آنها خیلی هوشیار باشیم. با هند و ویتنام بازی نموده ایم و شناخت کامل تری نسبت به اندونزی داریم.

وی در خاتمه در مورد ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: 60 تا 70 درصد ترکیب تعیین است، البته درهای تیم ملی نوجوانان را باز گذاشتهایم و طی یک ماهه آینده با یاری کمیته جوانان استعدادهای کشف نشده در استانها را شناسایی نموده و به نفرات اصلی اضافه می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1218

به "چمنیان: بعد از عملکرد تیم ملی در روسیه، انتظارات از ما بالا رفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: بعد از عملکرد تیم ملی در روسیه، انتظارات از ما بالا رفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید