آنر از لپ تاپ MagicBook Art 14 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد

به گزارش تور فرانسه، در نمایشگاه IFA 2024 برلین، آنر از لپ تاپ نو خود با نام MagicBook Art 14 رونمایی کرد. این لپ تاپ به تراشه نو اسنپدراگون X الیت مجهز است که به بهبود عملکرد و افزایش عمر باتری یاری می نماید.

آنر از لپ تاپ MagicBook Art 14 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد

لپ تاپ آنر MagicBook Art 14 با صفحه نمایش 14.6 اینچی OLED و رزولوشن 3120 × 2080 پیکسل عرضه می گردد. این نمایشگر با کیفیت بالا و وزن تنها یک کیلوگرم، تجربه کاربری منحصر به فردی را ارائه می دهد. بعلاوه ضخامت آن تنها 1 سانتی متر است که آن را به یکی از سبک ترین لپ تاپ های AI در بازار تبدیل نموده است.

تراشه اسنپدراگون X الیت بهبودهای قابل توجهی در مصرف انرژی و عملکرد سیستم به ارمغان می آورد. این تراشه قابلیت های هوش مصنوعی مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می تواند 14 اپلیکیشن پرکاربرد ویندوز را براساس عادات کاربری بهینه سازی کند. قابلیتی که یاری می نماید دستگاه سرعت بسیار بیشتری در اجرای اپ های پراستفاده داشته باشد.

هوش مصنوعی Honor AI Agent برای ساده سازی وظایف روزمره طراحی شده. این هوش مصنوعی می تواند اپلیکیشن هایی که دارای اشتراک های ناخواسته هستند را شناسایی کند و امکان لغو آن ها را به کاربر بدهد، که این ویژگی به صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از هزینه های غیرضروری یاری می نماید. این دستیار هوشمند به سری Magic7 آنر نیز اضافه خواهد شد. علاوه بر این، ابزار دیگری از هوش مصنوعی به کاربران یاری می نماید تا ویدیوهای جعلی (deepfake) را شناسایی نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب آنر MagicBook Art 14، قابلیت اتصال به زیست بوم MagicRing است که به کاربران اجازه می دهد از دستگاه های مختلف مانند گوشی، تبلت و لپ تاپ به طور یکپارچه استفاده نمایند. این ویژگی تجربه ای یکپارچه و بدون مرز بین دستگاه های آنر به وجود می آورد. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا از لوازم جانبی و اپلیکیشن های مختلف در پلتفرم های مختلف از جمله گوشی، تبلت و رایانه شخصی (مانند MagicBook 14 Art اسنپدراگون) استفاده نمایند. با MagicRing، می توانید پیغام ها، تماس ها، فایل ها را بین دستگاه های مختلف دریافت نموده و حتی صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید. این ویژگی ارتباط بهتر و سریع تری بین دستگاه های آنر فراهم می نماید و زیست بوم دستگاه های این شرکت را یکپارچه تر می نماید.

در حال حاضر، آنر جزئیات بیشتری درباره زمان عرضه و قیمت MagicBook Art 14 اعلام ننموده است. انتظار می رود که این اطلاعات به زودی منتشر گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1403 بروزرسانی: 17 شهریور 1403 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1854

به "آنر از لپ تاپ MagicBook Art 14 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر از لپ تاپ MagicBook Art 14 در نمایشگاه IFA 2024 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید