آینده مسی همچنان خبرساز است؛ از احتمال همبازی شدن با رونالدو تا سفر به منچستر

به گزارش تور فرانسه، دو باشگاه بزرگ شهر منچستر در نظر دارند شانس خود را برای به خدمت دریافت فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا امتحان نمایند.

آینده مسی همچنان خبرساز است؛ از احتمال همبازی شدن با رونالدو تا سفر به منچستر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی اتلتیک اطلاع داد؛ باشگاه منچسترسیتی خود را آماده به خدمت دریافت لیونل مسی می نماید، این در حالی است که برنده 6 توپ طلا هنوز قراردادش را با این باشگاه کاتالونیایی تمدید نکرده است. منچسترسیتی همچنان به دنبال تحقق رویایی است که مالکان جدید این باشگاه از سال 2008 به دنبال عملی کردنش هستند که همان بر تن کردن پیراهن آبی منچستر بر تن مسی است.

قراراداد مسی 32 ساله با بارسلونا در سال 2021 به انتها می رسد، این در حالی است که پیش از این شایعه شده بود این مهاجم آرژانتینی بندی در قراردادش دارد که می تواند قراردادش را در انتها فصل جاری با باشگاه بارسلونا فسخ کند و به باشگاه دیگر ملحق گردد. مالکان باشگاه منچسترسیتی می دانند که احتمال جدایی مسی از بارسلونا بعید به نظر می رسد اما قصد دارند از اندک شانسی که در راه جذب این بازیکن دارند، استفاده و شانس خود را در این زمینه امتحان نمایند.

در سوی دیگر نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت نیز مدعی شده بود؛ باشگاه منچستریونایتد هم وارد رقابت برای به خدمت دریافت لیونل مسی شده است. بر اساس این گزارش، پنج باشگاه اروپایی تنها توان اقتصادی خرید این فوق ستاره آرژانتینی را دارند که منچستریونایتد یکی از آنهاست و در این راه باید با باشگاه هایی همچون منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، اینتر و یوونتوس رقابت کند.

در صورتی هم که یوونتوس پیروز به جذب بهترین بازیکن حال حاضر دنیا گردد، می تواند رویای طولانی مدت طرفداران فوتبال را محقق کند و کریستیانو رونالدو و لئو را همبازی کند.

مسی که از 13 سالگی عضو بارسلونا است و در سال 2004 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، تا به امروز در 712 بازی 622 گل برای آبی واناری ها به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1214

به "آینده مسی همچنان خبرساز است؛ از احتمال همبازی شدن با رونالدو تا سفر به منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده مسی همچنان خبرساز است؛ از احتمال همبازی شدن با رونالدو تا سفر به منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید