افزایش معاملات خانه های کلنگی

به گزارش تور فرانسه، در تابستان سال جاری بازار املاک کلنگی در مناطق پایتخت از حالت رخوت پارسال تا حدی رها شده است.

افزایش معاملات خانه های کلنگی

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

گزارش ها حاکی است که معاملات در این طیف از املاک رو به افزایش است و تمایل مالکان به عرضه ساختمان های قدیمی و آماده تخریب و نوسازی قدری بیشتر شده است.

به گزارش مجله ی دلتا به نقل از دنیای اقتصاد در حالی که بازار آپارتمان های مسکونی نوساز و میانسال از ماه ها قبل از مرحله رکود گذر نموده بود و در تابستان سال جاری حرکت به سمت رونق را با سرعت بیشتری ادامه داد، به نظر می رسد بازار املاک کلنگی در نقطه شروع خروج از رکود قرارگرفته است.

مشاوران املاک از افزایش مراجعه سازندگان برای خرید املاک کلنگی به قصد ساخت و ساز خبر می دهند و این در حالی است که تا اواسط پارسال، حتی کسانی که برای ملک کلنگی، پروانه ساخت دریافت نموده بودند، به سبب اینکه چشم اندازی روشن از رونق بازار نداشتند، از شروع به ساخت خودداری می کردند.

سازندگان با مشاهده استمرار مرحله پیش رونق و افزایش سطح معاملات نسبت به سال های 93 و 94 طی دست کم 18 ماه اخیر، اکنون بازگشت به رکود را تقریبا غیرممکن می دانند و امید دارند که فرایند خروج از رکود هرچند با سرعت اندک، استمرار داشته باشد.

این وضع سبب شده است سازندگان بیشتر به خرید املاک کلنگی تمایل داشته باشند و مالکان این املاک نیز تمایل بیشتری دارند که ملک خود را به بازار عرضه نمایند.

واسطه های ملکی از افزایش قابل توجه آگهی های املاک کلنگی بویژه در سه ماه تابستان خبر می دهند و پیش بینی می نمایند این شرایط پس ازتابستان نیز ادامه داشته باشد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 360

به "افزایش معاملات خانه های کلنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش معاملات خانه های کلنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید