امتحانات پایانی دانشگاه کردستان از 7 تیر به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش تور فرانسه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان گفت: امتحانات تمام مقاطع تحصیلی نیمسال 982 دانشگاه کردستان به صورت غیرحضوری با دو هفته تاخیر از هفتم تیر تا دوم مرداد برگزار گردد.

امتحانات پایانی دانشگاه کردستان از 7 تیر به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عادل سی و سه مرده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در جلسه اخیر شورای آموزشی دانشگاه در مورد نحوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم تحصیلی مقرر شد که 2 هفته به مدت دوره آموزشی نیمسال 982 اضافه گردد و تاریخ سرانجام کلاس ها 4 تیر 99 باشد.

سی و سه مرده اضافه نمود: تشکیل کلاس های درسی در این 2 هفته الزامی نیست و در این مدت اساتید می توانند کلاس های جبرانی، حل تمرین یا تداوم ارزشیابی مستمر داشته باشند و همزمان دانشجویانی که به دلایلی نتوانستند در بعضی کلاس ها شرکت نمایند، فرصت کافی برای برنامه ریزی مناسب جهت دسترسی به منابع و فایل های ارائه شده دروس را داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان ابراز کرد: همچنین امتحانات تمام مقاطع تحصیلی نیمسال 982 به صورت غیرحضوری با 2 هفته تاخیر و در بازه زمانی 4 هفته ای از 7 تیر تا 2 مرداد برگزار گردد.

وی ادامه داد: ترتیب برگزاری امتحانات براساس سامانه گلستان است و با این تغییر که امتحانات هفته اول برنامه گلستان در دو هفته اول (7 تا 20 تیر) و امتحانات هفته دوم در دو هفته دوم (21 تیر تا 2 مرداد) برگزار می گردد.

سی و سه مرده ابراز کرد: اساتید مرجع نهایی ارزشیابی هستند و می توانند برای ارزشیابی دانشجویان از روش های ارائه تمرین، پروژه درسی، معین تکالیف درسی، برگزاری آزمون های شفاهی مجازی، امتحان سرانجامی غیرحضوری و سایر روش های خلاقانه در اختیار استاد استفاده نمایند. البته با توجه به شرایط ویژه این ایام، بهتر است اساتید ضمن تعامل لازم و کافی با دانشجویان، نسبت به اطلاع رسانی شیوه ارزشیابی خود و نحوه دسترسی دانشجویان به فایل های تدریس شده اهتمام لازم را به عمل آورند.

وی بیان نمود: آخرین فرصت ثبت نمرات دوره کارشناسی 8 مرداد و دوره تحصیلات تکمیلی 10 شهریور است و آخرین تاریخ حذف دروس و نحوه حذف متعاقباً توسط شورای آموزشی دانشگاه اطلاع رسانی می گردد. همچنین آن دسته از دروس عملی که امکان ارائه آن ها به صورت غیرحضوری وجود نداشته، در اولین فرصت پس از برطرف مسائل موجود به صورت حضوری ارائه می شوند و نمره آن ها در نیمسال جاری (982) ثبت می گردد. آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری نیز در 11 تیر 99 به صورت حضوری برگزار می گردد و آن دسته از دانشجویان که نمره زبان ندارند نیز می توانند در آزمون جامع شرکت نمایند. دانشجویان فاقد نمره زبان ضروری است نمره قبولی آزمون زبان خود را حداکثر تا 30 بهمن ارائه نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان اذعان کرد: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه کردستان که سرانجام نامه عملی دارند، بدون استفاده از خوابگاه و سلف سرویس با هماهنگی استاد راهنما، مدیر گروه و رئیس دانشکده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از 17 خرداد امکان استفاده از آزمایشگاه های دانشگاه را دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 550

به "امتحانات پایانی دانشگاه کردستان از 7 تیر به صورت غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات پایانی دانشگاه کردستان از 7 تیر به صورت غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید