انتخاب سامویی برای سفر

به گزارش تور فرانسه، جزیره سامویی (samui)، یکی از بهترین جزایر کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. این جزیره از نظر منابع طبیعی غنی بوده و پر از سواحل شنی سفید زیبا و منحصربه‌فرد است.

انتخاب سامویی برای سفر

در جزیره سامویی مانند جزیره پوکت، بخشی به عنوان شهر جزیره شناخته شده است که نام آن ناتون می‌گویند. بانک‌ها، دفاتر پستی، رستوران‌ها در این بخش قرار گرفته‌اند، البته محل خدمات تبدیل ارز و دستگاه های خودپرداز در سراسر جزیره به چشم می‌خورند.

در جزیره سامویی مانند دیگر نقاط جنوب تایلند، بیشتر ماه‌های سال هوا بارانی هستند و تنها دو فصل گرم دارد. برای رفتن از بانکوک به سامویی، راه‌های زیادی وجود دارد که راه زمینی و از طریق دریا از همه لذت بخش‌تر خواهد بود.

سامویی را بیش از شصت جزیره دیگر احاطه کرده است که بعضی از آنها بسیار کوچک و برخی دیگر مانند جزیره تائو، بزرگ هستند. قسمت مرکزی جزیره سامویی، جنگلی کوهستانی و غیر مسکونی می‌باشد. تجارت ماهی و نارگیل، مهم‌ترین منبع درآمد مردمان جزیره سامویی است.

جزیره سامویی (Samui) با مساحتی در حدود 230 کیلومتر مربع، در 700 کیلومتری جنوب بانکوک و در استان سوراتانی در خلیج تایلند قرار گرفته است. سامویی قدمتی حدود 1500 سال دارد و ایتدا در حدود پانزده قرن پیش، ماهی گیران شبه جزیره مالایا و جنوب چین به این جزیره سفر کردند. سامویی پس از جزایر پوکت و چانگ سومین جزیره ی بزرگ تایلند و یکی از جزایر زیبای جهان به شمار می‌رود. این جزیره از نظر منابع طبیعی غنی بوده و پر از سواحل شنی سفید، تپه های مرجانی و درختان نارگیل می‌باشد. برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی این جزیره با تور سامویی همراه شوید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 208

به "انتخاب سامویی برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب سامویی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید