اولین گوشی تاشو اوپو

به گزارش تور فرانسه، سازندگان گوشی های هوشمند به سرعت در حال ورود به عرصه گوشی های تاشو هستند و این بار خبر می رسد که شرکت چینی اوپو OPPO نیز در حال راه اندازی اولین گوشی تاشوی خود است، اما نکته جالب این گزارش، تاریخ عرضه این گوشی است که ادعا می شود در ماه نوامبر سال میلادی جاری خواهد بود.

اولین گوشی تاشو اوپو

به گزارش خبرنگاران، پیش از این شایعاتی مبنی بر تلاش شرکت اوپو برای ساخت اولین گوشی تاشو این برند، منتشر شده بود و اکنون یک افشاکننده مطرح چینی ادعا کرده که تاریخ عرضه این گوشی بسیار زودتر از تصور و به احتمال بسیار زیاد در ماه نوامبر سال میلادی جاری خواهد بود. ما پیش از این، شایعاتی درباره این گوشی که برخی آن را OPPO Fold نامیده بودند، شنیده بودیم و حتی با برخی از مشخصات اصلی آن آشنا شده بودیم، ولی گزارش ها اغلب تاریخ عرضه را در سال آینده میلادی، عنوان می کردند. این موضوع نشان می دهد که شرکت سازنده چینی چگونه توانسته در پنهانکاری تمام این پروژه بزرگ را پیش ببرد.

به هرحال، انتظار می رود گوشی هوشمند آینده OPPO Fold دارای طراحی تاشو داخلی مانند Galaxy Z Fold3 و Huawei Mate X2 باشد. گفته می شود این دستگاه مجهز به پنل 8 اینچی LTPO OLED خواهد شد که نرخ تازه سازی 120 وات را ارائه می دهد. همچنین شایعات ادعا می کنند که OPPO Fold از پلت فرم تلفن همراه Snapdragon 888 استفاده خواهد کرد. در کنار این گزارش نو، پیش از این و در اوایل ماه جاری میلادی نیز گزارش شد که OPPO Fold مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود که این دستگاه با ColorOS 12 از پیش نصب شده باشد، اما مشخص نیست که آیا از آخرین اندروید 12 استفاده می کند یا اندروید 11 سال گذشته را اجرا خواهد کرد.

در مورد دیگر مشخصات اصلی این دستگاه، انتظار می رود اولین تلفن تاشو OPPO دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 در پشت باشد، با این همه، هیچ تأییدی در مورد تعداد دوربین هایی که در پوسته پشتی آن موجود است، وجود ندارد. برای عکس های سلفی، این گوشی تاشو ممکن است دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی باشد و برای امنیت، ممکن است از یک اسکنر اثر انگشت در طرفین استفاده کند. نکته حائز اهمیت این است که شرکت اوپو قصد دارد در ماه آینده از گوشی های قدرتمند سری Reno7 نیز رونمایی کند که شامل مدل های Reno7، Reno7 Pro و +Reno7 Pro است. در واقع به نظر می رسد که این شرکت برای ماه های پایانی سال 2021 میلادی برنامه ریزی خاصی را در نظر گرفته تا چندین گوشی شاخص را روانه بازار کند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1394

به "اولین گوشی تاشو اوپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی تاشو اوپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید