بازگشت آخرین گروه گردشگران روس از مصر و امارات

به گزارش تور فرانسه، روز یکشنبه آخرین گردشگران روس از دو کشور امارات متحده عربی و مصر به مسکو بازگردانده شدند، عملیات خارج کردن شهروندان روس از سایر کشورها با هماهنگی وزارت امور خارجه و سفارت خانه های روسیه انجام می گردد.

بازگشت آخرین گروه گردشگران روس از مصر و امارات

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، در روسیه اعلام شد که آخرین گروه از دنیاگردان این کشور نیز توانستند امارات متحده عربی را ترک کردند.

حدود 150 نفر از شهروندان روس با یک پرواز ویژه دبی را به مسکو ترک نموده و به روسیه بازگشتند. بیشتر این افراد دنیاگردانی بودند در اواخر ماه مارس سعی داشتند به کشور مراجعت نمایند، ولی به دلیل منوعیت پروازهای بین المللی، قادر به این کار نشده بودند.

پیش از این ، 27 مارس (8 فروردین ماه) نیز امارات متحده عربی اجازه پنج پرواز هواپیمایی روسیه را برای خارج کردن اتباع روسی صادر نموده بود. در آن موقع هم بیش از 2.5 هزار دنیاگرد از این کشور خارج شدند.

امارات متحده عربی ، در شرایط فراگیری ویروس کرونا، در تاریخ 25 مارس (6 فروردین) کلیه ارتباطات هوایی خود با سایر کشورها را متوقف کرد.

علاوه بر این، سفارت روسیه در قاهره نیز اظهار داشت که تخلیه کلیه شهروندان روسی و دیگر جمهوری های عضو جامعه مشترک المنافع از استراحتگاه های ساحلی شرم الشیخ و هورگادا (شهر غردقه) مصر به مسکو روز سه شنبه با سه پرواز به سرانجام رسید و در جریان این عملیات بیش از دو هزار نفر از مصر به روسیه بازگردانده شدند.

پروازهای خارج کردن شهروندان روس از سایر کشورهای دنیا با هماهنگی وزارت امور خارجه و سفارتخانه های روسیه در پایتخت های خارجی و در شرایط محدویدت شدید پروازهای بین المللی ، با همکاری بعضی شرکت های هوایی روسی، در حال اجرا است.

براساس اطلاعات سایت Worldometer ، تا تاریخ 30 مارس (11 فروردین ماه) بیش از 723 هزار مورد بیماری کرونا در سراسر دنیا ثبت شده و در این میان بیش از 33 هزار نفر جان خود را از دست داده و بیش از 151 هزار نفر هم درمان شده اند .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 397

به "بازگشت آخرین گروه گردشگران روس از مصر و امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آخرین گروه گردشگران روس از مصر و امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید