بانک ها هیچ وقت سهم تسهیلات قانونی معین شده به حوزه مسکن را نپرداخته اند

به گزارش تور فرانسه، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه بانک ها هیچ وقت نخواستند که سهم معین شده و قانونی را در قالب تسهیلات برای پرداخت به حوزه مسکن ارائه نمایند و اگر به قانون مجلس تمکین ننمایند، مجازات خواهند شد.

بانک ها هیچ وقت سهم تسهیلات قانونی معین شده به حوزه مسکن را نپرداخته اند

عادل نجف زاده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، در رابطه با طرح جهش فراوری، اظهار کرد: ابتدا نکته ای که باید گفت این است که یکی از طرح های خوب و مفید مجلس یازدهم همین طرح جهش فراوری مسکن بود که در دستورکار کمیسیون عمران قرار گرفته شد.

وی با بیان اینکه بعضی ها درحال بیان نمودن این موضوع هستند که با جهش فراوری مسکن، تورم نیز افزایش پیدا می نماید، گفت: در شرایط کنونی شاهد اظهارات و تفسیر های اشتباه و غلط از سوی بعضی افراد و دستگاه ها از جمله بانک ها نسبت به طرح جهش فراوری و تأمین مسکن هستیم.

نجف زاده اضافه کرد: متأسفانه بانک ها هیچ وقت نخواستند که سهم مشخص شده و قانونی را در قالب تسهیلات برای پرداخت به حوزه مسکن ارائه نمایند، حال در طرح مذکور بانک ها مکلف شده اند که سهم مشخص شده را پرداخته نموده و در صورت عدم اجرا مجازات می شوند، از این رو این افراد و دستگاه ها فشار می آورند تا از زیر بار مسئولیت فرار نمایند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سرانجام بیان نمود: بنده اعتقادی به این موضوع ندارم که جهش فراوری مسکن باعث افزایش تورم می گردد یعنی اگر فراوری مسکن واقعی و براساس عرضه و تقاضا دقیق تنظیم شده باشد نه تنها هیچ نوع فضای بد تورمی ایجاد نخواهد کرد بلکه مسکن به دست نیازمند واقعی خود خواهد رسید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 792

به "بانک ها هیچ وقت سهم تسهیلات قانونی معین شده به حوزه مسکن را نپرداخته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها هیچ وقت سهم تسهیلات قانونی معین شده به حوزه مسکن را نپرداخته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید