بایدن: ترامپ کوله پشتی را بردارد و به خانه برگردد

به گزارش تور فرانسه، ایرنا نوشت: نامزد حزب دموکرات در ریاست جمهوری آمریکا گفت: وقت آن است که ترامپ کوله پشتی اش را بردارد و به خانه برود.

بایدن: ترامپ کوله پشتی را بردارد و به خانه برگردد

جو بایدن ظهر شنبه در سخنرانی انتخاباتی خود که در معیت باراک اوباما در میشیگان انجام شد، اضافه نمود: در سه روز، ما می توانیم به این دوره ریاست جمهوری خاتمه دهیم که کشور را تجزیه نموده، در محافظت از کشور شکست خورده و بر شعله های نفرت دمیده است.

وی ادامه داد: برای من مهم نیست که ترامپ چگونه کوشش می نماید. هیچ چیزی نمی تواند مردم این کشور را از رای دادن و بازگرداندن دموکراسی باز دارد.

معاون اول باراک اوباما با انتقاد از عملکرد ترامپ در مهار کرونا در این کشور، افزود: من هرگز پرچم سفید را برنمی افرازم و تسلیم نمی شوم. ما قصد داریم که این ویروس را شکست دهیم و آن را تحت کنترل درآوریم.

بایدن در واکنش به اظهارات روز گذشته که مدعی شده بود پزشکان به عمد آمار کشته شدگان ناشی از کرونا را افزایش می دهند چرا که برای آنها پول دارد، گفت: این مرد، چه مرضی دارد؟ عذرخواهی می کنم از اینگونه صحبت کردن.

وی همچنین رای دادن به خود را رای دادن به صداقت در برابر دروغ توصیف کرد و خواهان رفتن بیشتر مردم به پای صندوق های رای شد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 805

به "بایدن: ترامپ کوله پشتی را بردارد و به خانه برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ کوله پشتی را بردارد و به خانه برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید