با عینک گذشته مسائل را نبینیم، از سخنان مدیرعامل باشگاه صنایع هرمزگان متعجبم

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهربندرعباس گفت: متاسفانه یکی از اصلی ترین مسائل ما در استان هرمزگان این است که به صورت جزیره ای عمل می کنیم و همیشه در پی نام ها و لوگوها هستیم. یعنی اصل ورزش را نادیده می گیریم.

با عینک گذشته مسائل را نبینیم، از سخنان مدیرعامل باشگاه صنایع هرمزگان متعجبم

احمد کناری نژاد در حاشیه جلسه هم اندیشی منتخبان فوتبال هرمزگان، در گفت و گو با خبرنگاران، اسم کرد: این که چه اتفاقی برای ورزش رقم خواهد خوردو چه مقدار از ظرفیت هایی که داریم می توانیم استفاده کنیم که بر روی ریل حرکت کنیم تنها در مورد فوتبال نیست اگر این تفکر وجود داشته باشد که تنها به فوتبال توجه گردد، تیمی را بسته و در مسابقات صندلی دهم را کسب کنیم بازهم نه ساختاری تغییر نموده و نه اقدامی اجرا شده است. تنها زمان را از دست می دهیم و در سرانجام به نتیجه ای هم نخواهیم رسید.

وی افزود: اگر قرار است اتفاقی رقم بخورد یاری دهید تا همه باهم بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.بارها گفته ام اگر شهرداری وجود ندارد آیا ورزش در استان هرمزگان وجود دارد یا خیر؟ آیا پرچم دار ورزشی در کشور هستیم یا خیر؟

کناری نژاد با بیان این که به عقیده من باید بسیار فراتر از آن چه هست به ورزش استان بیندیشیم ادامه داد: باید به این موضوع توجه کنیم که توجه آیا می توانیم ساختارموجود را تغییر دهیم یا خیر؟

عضو شورای شهر بندرعباس اسم کرد: عملکرد جزیره ای و عدم وجود ید واحد در استان برای رسیدن به هدفی مشترک از ضعف های استان است.اگر افراد حاضر در جمع و حتی افراد مرتبط به این موضوع که در این جلسه غایب هستند با یکدیگر متحد شده و برای رسیدن به هدف و دریافت خواسته خود دست به کار شوند آیا به آنچه می خواستیم، خواهیم رسید؟ قطعا همین طور خواهد بود و با یک هدف مشترک و کوشش افراد برای رسیدن به آن به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

وی با بیان این که یاری کنید تا همه با هم به یک ساختار و برنامه برسیم، افزود: قطعا حاضران در این جلسه در جلسات متعددی در مورد ورزش حضور داشته اند اما نمی خواهیم مانند سایر جلسات تنها عکسی گرفته گردد، در این صورت بازهم به نتیجه ای نخواهیم رسید.

کناری نژاده ادامه داد: ما تمام قد در خدمت ورزش هستیم، در این 4 سال که در خدمت مردم و ورزش هستیم می خواهیم به میزان توان خود و با یاری شما با توانی مضاعف یاریی به ورزش استان کنیم.از زحمات بزرگان در ورزش شهرداری که از 15 سال گذشته تا به امروز در جهت پیشبرد اهداف باشگاه شهرداری کوشش نموده اند ممنونیم، اما ورزش استان تنها در باشگاه شهرداری خلاصه نمی گردد.

وی با بیان این که صنایع پشتیبانی در استان وجود دارد که علی رغم وجود آسودگی اقتصادی اما نمی داند در کجا و چگونه هزینه کند، اظهار کرد: حرف ما این است در جایی که عایدی و حساسیت وجود دارد، باید به آن توجه گردد و در جهت درستی از منابع موجود استفاده کرد.

عضو شورای شهر بندرعباس بیان نمود: درخواست ما از شما پیشکسوتان این است به ما برنامه ای دهید، تا از تجربیات شما استفاده کنیم و با همدیگر بجنگیم تا حق ورزش استان را بگیریم. این که با عینک گذشته مسائل را ببینیم قطعا درست نیست. این جلسه اگر تشکیل شده است صرفا به این خاطر است که ساختار موجود تغییر کند و ورزش استان سامان بگیرد.

وی با اشاره به این که ما هم فکر و هم جهت با شما هستیم افزود: در این مدت یک ماهه که از تشکیل شورا می گذرد دغدغه ما تمام مسائل بوده است.

کناری نژاد اسم کرد: دغدغه ما این است که اگر پیش از این افراد به تنهایی و جداگانه برای رسیدن به هدف خود پیش قدم می شدند اکنون باهم و برای یک هدف پیش قدم شویم. همه باهم به داد ورزش استان برسیم.

وی با بیان این که صرفا عدد بودجه شهرداری مدنظر نیست، ادامه داد: این که چه مقدار از این بودجه با توجه به گذشت 6 ماه محقق شده است دغدغه همه ما است.

عضو شورای شهر بندرعباس افزود: اینکه می گویند در دوره های گذشته شورا نگاه اعضایش سیاسی بوده، را کنار بگذارید ما در هر صورت از اعضای شورا و مسئولان در دوره های گذشته ممنونیم که به هرسختی و زحمتی کار انجام داده اند.

کناری نژاد با اشاره به اینکه تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس علی رغم عدم رضایت بنده و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و تنها به خواست سرمربی این تیم به باشگاه صنایع پشتیبان واگذار کردیم، اظهار داشت: اما مصاحبه مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان از اینکه تیم بسکتبال آن ها ارتباطی به شهرداری بندرعباس ندارد و این سهمیه از فدراسیون گرفته شده جای سوال و تأسف دارد.

وی با بیان اینکه اگر تیم شهرداری بندرعباس با این سرمربی و بازیکنان نبود آیا امروز تیم صنایع پشتیبان کسی برای حضور در مسابقات داشت، افزود: اگر امروز قرار است تیم صنایع پشتیبان در لیگ برتر حاضر گردد باید مدیون شهرداری بندرعباس باشد که ظرف سالیان گذشته توانسته این شاکله را بوجود بیاورد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در سرانجام گفت: امروز می گوییم به اسم سرباز و عضوی از جامعه در خدمت ورزش و در کنار شما ورزش دوستان و دغدغه مندان ورزش هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1332

به "با عینک گذشته مسائل را نبینیم، از سخنان مدیرعامل باشگاه صنایع هرمزگان متعجبم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عینک گذشته مسائل را نبینیم، از سخنان مدیرعامل باشگاه صنایع هرمزگان متعجبم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید