برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال در ارومیه، اعلام برنامه بازی ها

به گزارش تور فرانسه، پیمان رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد برنامه و جزئیات برگزاری این تورنمنت، مطرح کرد: شهرداری و آذرباتری ارومیه، شهرداری ورامین و فولاد سیرجان ایرانیان تیم هایی هستند که در این تورنمنت چهارجانبه حضور خواهند داشت.

برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال در ارومیه، اعلام برنامه بازی ها

وی با اشاره به اینکه تمامی پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد کرونا برای برگزاری این رقابت ها پیش بینی شده، افزود: تمام کوشش خود را انجام داده ایم تا آماده سازی تیم در شرایط مطلوب باشد و با برگزاری این مسابقات سعی داریم برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر والیبال کشور و انجام بازی های خوب آماده شویم.

رضایی افزود: با توجه به ادامه شیوع کرونا و بر اساس پروتکل های بهداشتی، مسابقات بدون حضور تماشاگر و در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد با این حال تماشاگران و علاقه مندان به این رشته ورزشی می توانند به وسیله صفحه اینستاگرامی باشگاه شهرداری ارومیه، مسابقات را تماشا نمایند.

وی در مورد زمان بازی ها گفت: در نخستین روز بازی ها، سه شنبه چهارم شهریورماه ابتدا 2 تیم آذرباتری ارومیه و فولاد سیرجان در ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت و سپس شهرداری ارومیه ساعت 18:30 به ملاقات شهرداری ورامین می رود.

رئیس هیئت والیبال ارومیه ادامه داد: در روز دوم بازی ها ابتدا آذرباتری با شهرداری ورامین و سپس شهرداری ارومیه با فولاد سیرجان و در روز پایانی رقابت ها) در نخستین ملاقات، فولاد سیرجان با شهرداری ورامین و در ملاقات پایانی رقابت ها 2 تیم شهرداری و آذرباتری ارومیه با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

برنامه زمان بندی این تورنمنت به توضیح ذیل است:

سه شنبه 4 شهریورماه

آذرباتری ارومیه - فولاد سیرجان

ساعت 16

شهرداری ارومیه - شهرداری ورامین

ساعت 18:30

چهارشنبه 5 شهریورماه

آذرباتری ارومیه - شهرداری ورامین

ساعت 16

شهرداری ارومیه - فولاد سیرجان

ساعت 18:30

پنج شنبه 6 شهریورماه

فولاد سیرجان - شهرداری ورامین

ساعت 16

شهرداری ارومیه - آذرباتری ارومیه

ساعت 18:30

تیم های شهرداری و آذرباتری ارومیه 2 نماینده آذربایجان غربی در فصل جدید لیگ برتر والیبال خواهند بود و تیم شهرداری جوان نیز به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 701

به "برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال در ارومیه، اعلام برنامه بازی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تورنمنت چهارجانبه والیبال در ارومیه، اعلام برنامه بازی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید