مقابل تیم والیبال مریوان برنامه ها را به راحتی در زمین اجرا کردیم

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد سپاهان در دیدار معوقه هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر از سد راه یاب ملل مریوان عبور کند.

مقابل تیم والیبال مریوان برنامه ها را به راحتی در زمین اجرا کردیم

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگاران، درباره پیروزی مقابل تیم راه یاب ملل گفت: خدا را شکر بازی خوب و با کیفیتی بود. پیروز شدیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم، بسیار راحت در زمین بازی کردیم و برنامه ها را به راحتی در زمین اجرایی کردیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سپاهان ادامه داد: در سرویس و دفاع عملکرد خوبی داشتیم و دریافت حریف را دچار مشکل کردیم و در نهایت نیز پیروز شدیم.

وی در ادامه درباره تعطیلی 50 روزه و تاثیر آن روی تیمش گفت: تیم سپاهان جز تیم هایی بود که 4 بازیکن دعوتی به اردوی ملی داشت که به تیم بازگشتند. پس از تعطیلات دو هفته به بازیکنان استراحت دادیم و سپس تمرینات را از سر گرفتیم و توانستیم تیم را آماده کنیم.

محمدی راد درباره بازی روز چهارشنبه مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: شهرداری ارومیه در ابتدای مسابقات روی کاغذ شانس نخست قهرمانی بود اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد شرایط فرق کرد. ارومیه مهره های ارزشمندی در اختیار دارد و بیشتر ملی پوشان در این تیم هستند. روز چهارشنبه بازی خوبی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 174

به "مقابل تیم والیبال مریوان برنامه ها را به راحتی در زمین اجرا کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل تیم والیبال مریوان برنامه ها را به راحتی در زمین اجرا کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید