برگزاری کمیسیون ماده 38 برای حل اختلاف شهرداری و پیمانکاران

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از برگزاری کمیسیون ماده 38 به صورت هفتگی برای حل اختلاف میان شهرداری و پیمانکاران خبر داد.

برگزاری کمیسیون ماده 38 برای حل اختلاف شهرداری و پیمانکاران

به گزارش شورای شهر تهران، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کمیسیون ماده 38 شهرداری تهران به حل اختلاف میان کلیه پیمانکاران و شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد با شهرداری تهران اختصاص دارد، گفت: وقتی شرکت ها و سازمان ها در اجرای قرارداد اختلافی با شهرداری تهران داشته باشند، شکایتشان به کمیسیون ماده 38 ارجاع داده می شود.

او اضافه کرد: طبق قانون مصوب مجلس، اعضای این کمیسیون سه نفره شامل یک قاضی به انتخاب ریاست دادگستری استان تهران، نماینده فرمانداری تهران و نماینده شورای شهر تهران است.

فراهانی شرح داد: افتخار دارم به نمایندگی از شورای شهر تهران در این کمیسیون شرکت کنم. هر هفته جلسات متعددی در این خصوص برگزار می شود.

به گفته او هر هفته شنبه ها به این شکایات رسیدگی می شود که این شکایات هم شامل پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه این کمیسیون مامن امنی برای استیفای حقوق شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد شهرداری تهران است، اضافه کرد: هفته گذشته این جلسه برگزار شد که در آن طی 4 ساعت به 11 پرونده رسیدگی شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 856

به "برگزاری کمیسیون ماده 38 برای حل اختلاف شهرداری و پیمانکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کمیسیون ماده 38 برای حل اختلاف شهرداری و پیمانکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید